Alla inlägg den 17 januari 2010

Av bfalk - 17 januari 2010 21:30

Det blir bättre bloggande, jag lovaaar! Jag ska försöka fila och slipa på mer åsikter och tankar inlägg, jag själv älskar att läsa om sådant folk anser vara rätt eller fel även fast jag själv kanske inte har samma åsikt som just den personen. För visst är det mer roligt än att läsa om det än den där skjortan som alla har? (typ)

Just nu sitter jag med bandage på handen och har jätte ont, återkommer imorn!  


Åter till Mr. Kinnaman!

Av bfalk - 17 januari 2010 21:23

Sitter jag och kollar på Johan Falk - Vapenbröder.

Högst intressant man är med..

Av bfalk - 17 januari 2010 09:43

Jag är nog inte den roligaste idag, jag är sjukt trött. Ja, dom ville tydligen festa lite inatt oxå eftersom lördagens festande inte dög.

Fyfan vad less jag blev när jag hörde att dom började igen. Staffan ringde mig nångång på kvällen och berättade vem det var. En brud i KÄLLAREN. Tydligen en knarkare så det kanske förklarar en del..

Jag fick sova i soffan för där lät det inte lika mycket, med tven på som distraherade det andra ljudet. Någon gång på natten/morgonen vaknade jag och la mig i sängen.


Jag vet inte hur jag ska klara av denna dag och kväll, jag är mycket tröttare faktiskt. Jag längtar tills detta pass är över och jag kan åka hem till min underbara säng. Helt plötsligt så känns mina grannar som änglar, ganska skönt ändå.

 

Trött puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards