Alla inlägg den 2 februari 2010

Av bfalk - 2 februari 2010 20:40

  

There is something with the drugs today
It's nothing new to me
and there is something wrong with sex today
I fuckin' love it!

Av bfalk - 2 februari 2010 15:30

Idag är jag och kommer vara en duktig tjej. Jag håller på tvätta en heeel hög med tvätt och så ska jag diska en heel hög med disk och så måste jag laga två matlådor till jobbet imorn, jag fick äran att ha långpasset (10-10). Jag hoppas jag får lite mer jobb denna månad, så man överlever iallafall.

Jag funderade på om jag var en kille så skulle jag slippa tvätta, jag är nästan helt säker på det. Ungefär alla killar jag känner kan inte tvätta och ingen säger heller åt dom att tvätta. Är det inte konstigt? När min brorsa bodde hemma diskade han lite då och då och så kunde han väll bära tvätten till tvättstugan men aldrig att han satte igång en tvättmaskin. Varför lärde jag mig att tvätta?

Nej, så drygt är det ju ändå inte. Bara jobbigt att gå fram och tillbaka eftersom jag är en latmask.

Och det var funderaren under dagen.


Nu vill jag ha fredag så jag får besöka Stockholm igen. Jag är kär i Stockholm, big time!

Men först måste jag släpa mitt grekarsle till tvättis..

PUSS!


Av bfalk - 2 februari 2010 14:33

I April så kommer Michael Monroe (fd. Hanoi Rocks) till Debaser i Stockholm. Och jag vill se....!!!! Att han ens lever fortfarande är ju en bragd i sig. Så, ska man ge sig ut i den stora huvudstaden och se honom? Ja, det får jag helt enkelt se. Skulle vara skit fränt iallafall.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards