Alla inlägg den 3 februari 2010

Av bfalk - 3 februari 2010 20:15

"Nu är det klart. Rockgiganten Slash är redo att släppa sitt första, riktiga soloalbum.

Med sig på skivan har han bland andra Iggy Pop och Ozzy Osbourne."

Slash släpper eget.

Fan vad kung! Skivan planeras att släppas i April nångång. Det här kan nog bli riktigt grymt, Slash är ju en stor ikon (iallafall i min värld). Jag ser fram emot denna skiva.

Artikeln hittar du här.


Av bfalk - 3 februari 2010 14:30

                       

Nu sitter jag på jobbet, timmarna bara släpar sig fram. Det är lite smått drygt. Nu är jag nästan själv här oxå = alltså tid för bloggning!

Jag såg ut som ett snömonster när jag kom fram till jobbet imorse, när ska all denna snö försvinna?! Tur att man inte åker tåg till Sthlm iallafall.. Jaja, när jag kom fram så tok ringde det och när jag la på hade jag fiskat in ett till jobbpass på måndag :) Najs som fään. Det kanske blir lite kulor denna månad ändå.


Inatt drömde jag något så spännande att jag var med i Paradise Hotel. Va, det kanske blir en guppande-under-täcket av mig med?! Jag hade nog varit med om det inte fanns nån kamera i närheten, det där med att skämma ut sig och backstabba folk i tv är inte riktigt min grej. Funderingarna är många kring människor som söker sig till sådant. Och dom som tittar på. Jag kan titta när jag har extremt lite att göra, men mest så sitter jag och skämmer ögonen av mig. Om typ 3 år kommer livet vara en stor dokusåpa och det är kameror överallt, som den där filmen med Jim Carrey - allt kommer vara fejk.

Då är det dax att flytta i in i skogen, i tell you!

Imorn kanske jag ska umgås med Josse och Jessica, då måste jag köpa nya skor. Mina är helt trasiga och dom passar verkligen inte i vädret som vi har här i norr. Så, om det blir att man umgås med dom så måste jag inhandla dojjor. Skulle vara bra till Sthlmresan så man inte blir kall om fötterna (mamma säger att man blir sjuk då och eftersom jag är en god dotter måste jag lyda).

Nu ska jag surfa vidare!

Tjing!



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards