Alla inlägg den 5 februari 2010

Av bfalk - 5 februari 2010 06:45

Snart så åker vi mot Stockholm igen. Fast denna gång är Staffan med, känns lite konstigt att dela Stockholm med honom (ja, han är stockholmare men att resa med morsan har varit vår grej) men det ska väll gå antar jag. När vi kommer fram så ska vi lämna alla grejer i Solna sen ska jag shoppa, jag hoppas jag hittar massa fina saker! Sen ryktas det om käk på Soft, första gången jag ska käka plankstek och jag har hört att den är bäst just där. Jag älskar maaat..

Nu tappade jag tråden lite.

På lördag är det konsert, förband är Johnossi sen så får jag se Joakim Thåström igen. Det kommer bli grymt.

Bloggning kanske sker på någon bussresa, annars kanske på söndag. Ska jobba på måndag så det beror helt på när jag kommer hem, jag måste ju få min skönhetssömn.

Nu funderar jag hur jag ska göra med konserten i Sundsvall. Ska jag gå eller inte..? Biljetterna kanske är slutsålda, vad vet jag. Ska iallafall prata med brorsan och höra om jag kan hänga med han om det finns några :)

Att se Thåström i Stockholm kommer bli lika grymt som att ha sett BYB där.


2009-07-30 - THåSTRöM från IP / Putte i Parken

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards