Alla inlägg den 7 februari 2010

Av bfalk - 7 februari 2010 22:14

I fredags så fick jag tokont i halsen och jag har nu konstaterat att jag har halsfluss. Eftersom jag alltid får så snälla läkare så kan man nog ställa diagnosen själv. Och själv medicinera.

Nej, det är inge synd om mig, det kunde varit värre. Men jag måste ju få skriva det (nån kanske tycker synd om mig?) och så gör det jävligt ont så lixom.. Jag har inte haft halsfluss sen jag fyllde 20 år, vilket är 5 månader sen. Men bacillerna verkar ju älska mig och vem är jag som tror att dom ska hålla sig borta.

Nu hoppas jag verkligen att jag inte behöver åka in till vårdcentralen, jag orkar inte slösa pengar på att nån läkare kollar i halsen en snabbis och att man kanske får medicin.


Imorn ska jag jobba oxå, 8-14.30 Jag hoppas att jag inte dör av halsont. Varför ska man vara vuxen för, känns jävligt onödigt, för om man var liten nu skulle morsan vara hemma från jobbet och ta hand om mig. Det var tider det.

Nu ska jag kolla film!

Av bfalk - 7 februari 2010 22:00

  

 

”You lose yourself, you reappear / you suddenly find you got nothing to fear / alone you stand with nobody near / when a trembling distant voice, unclear / startles your sleeping ears to hear / that somebody thinks / they really found you”
Bob Dylan

Av bfalk - 7 februari 2010 15:35

Nu sitter jag på bussen på väg hem. Skönt att åka ybuss, då går det lite snabbare. Konserten igår var helt underbar, Thåström var sitt bästa jag. Han skrek, hoppade och skrattade, han var inte den mannen man sett förut, haha. "Fan vad bra det är" hörde man runt om en och jag kan inte annat än hålla med. Jag är jätte glad att fått se han igen och se en rockkonsert. Nu är jag ännu mer sugen på att se han hemma i Sundsvall.. Som vanligt är det folk i publiken som man undrar vad fan dom gör där egentligen, dom diggar inte musiken, dom står helt stilla och kollar på klockan. Jag fattar inte hur man kan köpa en biljett om man inte ens tycker om musiken, jag fattar inte hur man kan ta någon annans plats, tänk på den där som jätte gärna ville gå och så tar dom där fjantarna upp platsen. Vad gör ni på en rockkonsert?!Ja, jag ska inte skriva så mycket mer, har ju tillgång till dator ikväll och imorn. Då laddar jag upp lite bilder oxå tänkte jag. See you later!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards