Alla inlägg den 16 februari 2010

Av bfalk - 16 februari 2010 16:00

Bättre sent än aldrig, roligaste helgen på väldigt länge!


  

 

    

  

  

  

  

Bild från ST.

Av bfalk - 16 februari 2010 13:45

Inatt var jag vaken tills tupp golde. Heter det så? Inte golade, det är ju en helt annan sak. Ja, vad gjorde jag vaken så länge att jag hörde brevbäraren komma med tidningen? Jag pratade med Jessica halva natten på msn, sen så såg jag på Queen Of The Damned. Det var ungefär tusen år sen jag såg den sist, jag insåg hur jäkla lik den är En Vampyrs Bekännelser. I vissa scener är det tillochmed samma repliker, och nästan samma slut oxå. Konstigt. Fast iofs så handlar det ju om samma man (Lestat de Lioncourt).

Sen efter det så orkade jag inge mer tvtittande så jag låg väll mest och kollade i taket och funderade på saker och ting, bra saker och ting.

Lestat4.jpg LESTAT image by lamiadelioncourt


Ja, idag sov jag till ett dårå. Kanske inte så konstigt. Men det ringde i min mobil vid 11 idag. "Satanhelveteskukjävlasatan, vem är det som väcker mig?!?!??!" Var min tanke, jag såg att det var jobbet så jag svarade. Nu ska jag jobba natten, första vakna natten för min del. Eftersom jag tydligen gillar att hellre vara vaken på natten så borde det ju gå som en smäck. Jobbar med Andreas oxå, så då kommer man få sig ett skratt eller två, vilket alltid är roligt!

Jag har ingen aning om vad jag ska göra innan det blir jobbdax (21.30), men något vettigt som att samla ihop tvätt eller nått borde jag ju göra. Kanske blir en promenad till jobbet tillochmed, om jag vågar gå i mörkret vill säga.


PUSS!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards