Alla inlägg den 25 februari 2010

Av bfalk - 25 februari 2010 18:45

 

   

    

   

    

Av bfalk - 25 februari 2010 09:30

  

(försökte leka cool med min XL byb tshirt, för ca ett år sen eller nått)

 

Igår började min otur. Konstigt nog börjar det alltid med hicka.. Direkt när jag kom innanför dörrn igår efter jobbet så började hickan, hickade huur länge som helst. Och jag mår så himla dåligt när jag hickar, blir kallsvettig och mår illa.

Efter ett tag slutade det iallafall. När jag skulle laga middag brände jag mig två gånger, först på hett vatten sen på spagettin som ville åka upp på min kind. Fråga inte hur det gick till för jag vet inte det själv, haha. Sen fick jag pizzakrydda i mitt finger, vet ni hur ont det gör?! Värre än en sticka.

Det hände säkert nått mer men nu kommer jag inte ihåg det.


Imorse då? Jo, först var min buss ner till stan skit försenad, sedan så kom inte bussarna som går från stan till jobbet. Vad är det för fel på busschafförerna i den här staden?! Dom kan inte klockan och de kan inte gasa, det är ju säkert. Såg oxå att dom anställt en tjackhora (ursäkta uttrycket, har inget bättre ord för detta), hon kunde ju köra buss.. Eller inte..

Jag fick ringa Andreas som kom och hämtade mig, då var jag nästan ihjälfrusen och stel som ett lik. När jag kom till jobbet så var mamma och natten lite stressad, all personal här ska nämligen på ett möte och jag fick inte bli försenad. Tur att jag inte blev så försenad.

När jag började rota i väskan märkte jag att jag hade rödbetor i hela väskan, så fick slänga in den i tvättmaskin.

På toppen av berget har jag fått ont i halsen. Jag verkar få det när jag är trött eller bli lite stressad, fan vad konstigt. Nu hoppas jag verkligen att det försvinner för jag ska nämligen jobba vaken natt inatt. Slutar 15, hem å sova och hit igen.

Det var så mycket strul så det är klart man måste ställa upp, kommer tjäna en hacka dessutom. Men måste erkänna att det känns segt, hoppas bara jag håller mig frisk!

Undra om man orkar med en utgång imorn.. Hoppas brorsän vill det, när vi röjjer så röjjer vi bra!


Puss älsklingar.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards