Alla inlägg den 26 februari 2010

Av bfalk - 26 februari 2010 16:30

Fyfan vilken jävla natt! Jag har varit så sjukt trött, det kändes som ett stort cementlock för mina ögon. Jag trodde aldrig att jag skulle klara det men det gjorde jag. Som plåster på såren så fick jag gå halv 7, så skönt! Jag höll på att somna på bussen, men jag hann hem och kastade mig i sängen.

Nu är jag nyduschad iallafall, men jag måste väll slänga på mig nå kläder och sminka mig. Ikväll ska vi nämligen fira min broder tuck, han ska få fyra paket av mig och lite av mamma och så ska vi käka lövbiff, UTAN BEASÅS!! Fattar inte hur jag ska få i mig maten, blev så jäkla sur.

Men något som förbättrar det hela är ju att Roger kommer, min älskling! Sist så träffade jag honom på mammas födelsedag eller vad det var. Så det ska bli kul, men lite tråkigt som vanligt att man aldrig bara kan vara familjen (bror, jag, mamma och Roger då).


Så ikväll kanske det blir utgång även fast jag är helt mongo i skallen. Men varför deppa när man kan peppa som gamle Josse säger.

Synd att det snöar bara, jävla skit land.


 

Jag och Roger 

  

Bruuschäään



Av bfalk - 26 februari 2010 06:30

Jag avskydde Thåström när jag var liten?

När jag var runt 5-6 år så var jag väldigt less på Thåström. Mamma älskar ju honom så hon lyssnade på han ganska ofta, lite för ofta tyckte jag.


Nu älskar jag själv den mannen. Så mycket att jag skulle kunna högga av ena armen för att få se han igen.

Ja, man ska mata som fan tills man gillar det! ;)

Ps. Jag föddes till Ebba Grön.

Åh du vackre man.

Av bfalk - 26 februari 2010 06:15

Fan vad snygg hon är kvinnan! Blir arg!! Skön låt förövrigt, hör den alltid på morgonen och den fastnar på skallen.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards