Alla inlägg den 1 mars 2010

Av bfalk - 1 mars 2010 19:30

"Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag and begin to slit throats."

/H.L Mencken

Av bfalk - 1 mars 2010 14:02

Idag fick jag äntligen min THEM XX tshirt i brevlådan, som jag har väntat! Beställde den för ganska längesen, då hade den följt med på turné - så Dregen lämnade den. Fattarni. Eftersom jag fick vänta ett tag fick jag dessutom en page med Byb och en skiva/page av en killes band som även jobbar på Deaf&Dumb. Det tyckte jag var sweet! Man får väll höra av sig och tacka kanske :)

Det här gör nästan så jag inte har ont i ryggen längre. Fick så jäääkla ont igår kväll, jag ville seriöst inte leva, så ont gjorde det. Nu är det inte lika hemskt, men ont gör det. Kul att jag måste tvätta idag.. Hmm..

Mars månad oxå, när ska snön försvinna? Jag gissar på aldrig.


     

  

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards