Alla inlägg den 3 mars 2010

Av bfalk - 3 mars 2010 22:15

Jag har nån konstig dille på höftben? Jag älskar att ta på höftben! Kanske därför man väljer de smalaste killarna i stan så dom verkligen sticker ut (och man kan ta tag i dom). Jag vet inte varför det är på detta vis, men jag har aldrig sagt att jag är fullt ut.

Nu när jag skriver det så låter det jävligt äckligt oxå, haha.


Av bfalk - 3 mars 2010 15:45

Jag är så sjukt förälskad i den här låten, hör ni vad bra det är?! Synd att man råka supa bort dom när de var här i Sundsvall. Men jag tror nog att man hinner se dom.

Han med gitarren har jag alltid känt igen och ack så rätt jag hade att han var skådis (Stockholm Boogie).

Killen med svart hatt - kolla léendet. Hevlete!

Lyssna och njut, den här kommer spelas om och om igen väääldigt länge hemma hos mig.


Av bfalk - 3 mars 2010 13:32

Idag har det varit en shoppingdag för mig.. Så skönt att man kan beställa grejer utan att ens sticka ut snoken utanför dörren.

Först så köpte jag Criminal Minds säsong 4, den har äntligen kommit ut i Sverige! Jag kan knappt vänta tills den är hemma. Köpte även Andreas Carlsson's bok och en film.

Nu har jag suttit och klickat hem skor, kläder och smycken! Jag kommer dock få det i maj, men det är vår och sommargrejjor så det gör väll inte så mycket.. Kalaset gick på över en tusing, så jag hoppas att jag har pengar då, haha.

Nu är jag lite nöjd för ett tag iallafall. Jag är som en jäkla shoppingknarkare. Rehab nästa?


Av bfalk - 3 mars 2010 11:37

Jag har precis vaknat från en godnatts sömn, är det verkligen det enda som behövs? Nja, tror inte det men skönt är det iallafall! Jag drömde att Slash var i stan, haha. Och så drömde jag att jag var på systemet och köpte cider och burken gick sönder och allt sprutade över mig. Sen blev jag jätte sur för att Jessica inte ville festa med mig..

Jag funderar starkt på att anordna en förfest hemma hos mig på fredag, kanske en sån där stor. Hoppas bara mamma blir frisk från halsontet så det går, hoho.

En sak som är lite mindre bra är att höften hoppade ur mig igår, ja det låter väldigt konstigt men det är så det är. Kanske fjärde gången nu och det gör så jäkla ont efteråt. Jag kan knappt gå nu men det var värre inatt allstå. Får bara hoppas att det går till sig, det har ju gjort det hittills.


Nej nu måste jag verkligen käka nåt. Eftersom det inte är det bästa vädret ute så ska jag nog ligga i sängen och glo på Medium, äntligen tog jag mig i kragen och köpte första säsongen. Den är verkligen skit bra!

Puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards