Alla inlägg den 4 mars 2010

Av bfalk - 4 mars 2010 22:00

"För de som tror, behövs inget bevis. För dem som inte tror, är inget bevis möjlig."

/Stuart Chase

Av bfalk - 4 mars 2010 18:45

  

  

  

     

  

  

  

Av bfalk - 4 mars 2010 17:16

Efter ännu en godnattssömn (lugnet före stormen eller vad är detta..) så vaknade jag ganska så glad för jag insåg efter tvådagars intensiv smärta i kroppen så var höfterna äntligen bättre! Jag hoppas det håller i sig ett tag nu, man blir så deppig när man har ont.

Jag kom på att jag var tvungen att åka ner på stan och inhandla alkohol så jag frågade min vän Jessica om hon ville hänka på och det ville hon såklart. Jag råkade tappa min hjärna på vägen och shoppade jätte mycket.. Jag skulle behöva nån som tog hand om mitt bankomat kort alltså.

Jag fann salva/peeling, parfym, linne, tshirt och lite annat smått och gott. Jag tänker inte kolla hur mycket pengar jag har kvar, haha!

Det var jätte kul att träffa Jessica igen, det har ju blivit lite tokigt nu när man inte har varit riktigt 100.


Nu sitter jag hemma och glor på lite Grey's Anatomy och väntar på mat, det blir wok idag, sjukt gott! Brorsan var här en sväng oxå, försökte tvinga han att dricka öl imorn. Han blev bra sugen när jag lockade med JD, så kanske får träffa han och festa lite!

Nu tycker jag att det ska bli fredag.

Puss.

Av bfalk - 4 mars 2010 00:29

Hittade denna bild från när vi firade SMGULDET. Ren och skär glädje!

Jäklar vad mycket det blev att dricka då.. Jäklar vad glad jag var. Jag kan inte förklara glädjen som var i min lillakropp, älskade AIK.

 

Mamma och brorsan. 


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards