Alla inlägg den 5 mars 2010

Av bfalk - 5 mars 2010 16:55

Nu har jag äntligen sminkat klart mig, tog ungefär en timme. Sjukt. Fattar inte riktigt hur jag orkar men det blir ju snyggt som tur är!

Nu dunkar jag musik, ska snart käka sen äre in i dimman som gäller! Jag och Jessica ska rocka som vanligt, kommer bli kung! Jag har en känsla av att den här kvällen kommer bli riktigt bra :)

Ha en najs fredag sötnosar!


  

  

Av bfalk - 5 mars 2010 12:15

Ännu en hjälte har gått ur tiden, min starka dock dementa råtta har valt 'the other side'. Och det tycker jag är väldigt bra. För några dagar sedan fick han en hjärnblödning/stroke och började luta på sidan, man såg verkligen hur han led. Djur förtjänar inte det.

Jag blir så förbannad att ingen djurklinik avlivar råttor eller små djur överhuvudtaget. Katter och hundar ska inte behöva lida men dessa djur då?

Jag kommer sakna Tyrone, han var den gosigaste och världens hyper råtta jag har träffat. Jag har nog haft han i lite mer än tre år, trots avbitna internetsladdar och jack i fingrar så var han nog en helt okej råtta. En helt okej Tyrone.

Ja, det här var väll en sorts kärleksförklaring till djuret som legat mer i min säng än en man, djuret som trots att jag skällt på han ändå gillat han i smyg. Djuret som hade den mysigaste magen och sötaste pussarna (ja, Tyrone kunde allt!).


 

         

See you on the other side ratpack! 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards