Alla inlägg den 8 mars 2010

Av bfalk - 8 mars 2010 20:15

Som vanligt så bläddrar jag på tv.nu för att leta något intressant att se ikväll.

Klockan 22 på 3an går avsnitt 1 av 6 av ett program som heter "Secret lives of women" och deras slogan efteråt är "don't judge a woman by her cover" - man ska inte dömma någon människa, men det är väll lättare att dömma en kvinna än en man.

I kvällens program handlar det om kvinnliga porrstjärnor. Jag finner detta högst intressant, de har sex framför kameran och får sjukt mycket pengar för det. Jag dömmer inte någon, tjejer (och killar) får väll göra vad dom vill med sitt liv bara de trivs med det. Men är det inte lite konstigt att människor faktiskt ställer upp på det här? Jag antar att det är pengarna som lockar mest, för hur kul kan det vara att ha sex med någon medans det är 30pers som kollar på och säger hur dom ska göra. Och sedan veta att det är flera miljoner som kollar på det senare.

Jag kallar det finare prostitution. Men sålänge man vill göra det så ska man väll inte säga något, men det finns nog mååånga som inte gör det av sin egna vilja.

Människors livsstil och val i livet tycker jag är jätte intressant, såklart att porrstjärnor är intressanta. Men det verkar vara mycket hemskare när det är en kvinna och inte en man. Människor tycker det är äckligt när en tjej tar sig för i livet, har sex, har sex på film medans en man får en klapp på axeln och "jäklar vad du är frän!" till svar.

Amerikansk realityserie från 2007. Säsong 1. Avsnitt 1 av 6. Vi träffar fyra kvinnliga porrstjärnor, Tera, Gina Lynn, Nicky och Buck Angel. Tera planerade en framtid som läkare, men upptäcktes av en modellscout och har nu varit med i hundratals porrfilmer. Gina Lynn känns inte bara igen från filmer som Analyze That och Sopranos, utan även från över 500 porrfilmer. Nicky Hunter var gift och hade familj när hon påbörjade sin porrkarriär. Den framgångsrika karriären avstannade när hon drabbades av leukemi, men nu är Nicky på bättringsvägen och planerar att göra comeback på porrscenen. Under sina första 20 år i branschen var Susan en blonderad Barbie med en framgångsrik modellkarriär. Nu heter hon Buck Angel, och har som första transsexuella kvinna till man någonsin nominerats till Årets transsexuella artist i Adult Video News Awards.

Av bfalk - 8 mars 2010 18:30

   

   


       


    

Av bfalk - 8 mars 2010 14:35

Spelarna i Sportbladets unika enkät har sagt sitt:

AIK har Sveriges bästa fans.

– De hjälper oss att vinna, säger Nils-Eric Johansson.

*

Jag är inte alls förvånad över detta, aldrig har jag sett så mycket människor ge så mycket kärlek till ett lag. De som inte har varit på Råsunda kan verkligen inte förstå hur det är att se och höra all kärlek. Underbart!

Och det sticker så mycket i ögonen på alla Göteborgare.. Kan det blir bättre? ;)

"SM-guld och cupvinst i höstas och nu senast seger i supercupen på Råsunda.

AIK norpar titel efter titel framför näsan på IFK Göteborg.

Nu har det hänt igen.

Den här gången i kampen om läktarna."

Klicka här för att läsa hela artikeln.




Av bfalk - 8 mars 2010 13:45

Ja, idag är det tydligen kvinnodagen. Varför har vi ens något sånt när det knappt syns att vi finns i samhället..?

Upp till kamp kvinnor! Nu jäklar ska vi mörda alla män tycker jag. Fanåå!

Jag fattar inte varför tjejer/brudar/kvinnor är mer sammansvetsade även fast man inte känner alla, och eftersom vi ses som något mindre värda än män borde vi verkligen finnas där för varandra. Fattar inte varför man måste snacka så jävla mycket skit om varandra och vara taskiga. Män är bättre på att hålla ihop och om dom inte gillar någon så skiter dom helt enkelt i den människan. Som jag. Orka hålla på snacka, det leder ingenvart och hur kul är det att såra en annan människa?

Oj, nu råkade jag dissa tjejer, det var inte meningen!

Sanningen är den att brudar är bättre på att hångla, vi är snyggare och mindre håriga, vi kan lura män så det smäller om det, vi kan göra två saker samtidigt och vi är smartare.

Grattis till oss på kvinnodagen! Om jag hade haft en karl hade jag slagit han på pungen och skrikit: WE CAN DO IT!! Jag uppmanar inte till våld nu.. Men tjejer, jag lovar att det känns bra efteråt.

Jag tillägnar en naken man till mina tjejer idag! Det är lugnt, man får titta.


Jag önskar att jag kunde fira den här dagen genom ett nackskott på mig själv så jag fick sova ut. Jag är så grymt jäkla trött! Jag får se om jag klarar att vara vaken tills ikväll, men det tror jag inte på.

Jag ska iallafall försöka tvätta lite idag, sen kanske morsan får ta över. Jag skulle behöva ta en promenad och få lite frisk luft i min kropp, känns som jag orkar.

Är det lugnt om jag slutar skriva strunt och tar en powernap?

Tjarååå!



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards