Alla inlägg den 10 mars 2010

Av bfalk - 10 mars 2010 13:30

Har precis fixat mig, ska snart åka ner på stan och gå på bio. Har aldrig varit på sån här tidig bio, men det är nog mysigt det med! :) Kanske blir en 'afterbio' sen på dallan, jag är lite sugen på cider.

     

Jag blir tokig på mitt hår, det går aldrig att göra nått med det nuförtiden. Så mössa på!

Inatt drömde jag om en kille som jag vuxit upp med, han bor sedan länge i Sthlm. Han är nog den snyggaste människan jag någonsin sett. Undra varför jag drömde om honom..? Det är kanske 4 år sen jag träffade honom sist. Den kan ni klura på!

Jag drömde även att jag var en känd strippa.. Kanske mitt framtida yrke?

Av bfalk - 10 mars 2010 11:30

Jag har precis vaknat och redan har hjärnfysiken satt igång med sitt tänkande. Det är nog därför jag gillar att sova så mycket för då stängs hjärnan av = jag får vila. Det blir alldeles för mycket tankar om allt så himla ofta.

Nu tänkte jag på en gammal vän, som var som en syster som kom in i mitt liv ganska snabbt och lämnade det ännu snabbare. Nu är hon helt förändrad och inte alls tjejen som jag lärde känna och jag tror inte vi kommer bli något annat igen, vänner alltså. Det är så många som kommit in i mitt liv och sedan försvunnit, varför? Ibland undrar jag om det är jag som gjort något fel men så är självklart inte fallet. Och vart tar ni vägen..? Hittar ni något bättre..?

Ja, konstigt det där. Man ska vara glad över dom som faktiskt stannar.


Nu över till något helt annat mina vänner! Eftersom jag precis har vaknat så har jag inte käkat nått, men det är lika bra då jag råkade trycka i mig alldeles för mycket mackor inatt. Till Criminal Minds såklart. Fan, snart har jag sett klart den nya säsongen, det går alldeles för fort!

Nu börjar äntligen snön här i Sundsvall tina, fast det går vääääldigt låååångsamt! När jag kikar runt på bloggar där folk är bosatta i tex Malmö så går dom på bar mark. Jag hade verkligen tur som fick bo här och uppleva vintern 10 månader om året. Fast iofs så slipper jag ju prata med gröt i munnen 

Såhär ser det ut, live, precis utanför fönstret vid vardagsrummet:

  

  

Vad tror ni, det här kommer ta skit lång tid va?

Ja.. Nu ska jag nog ringa min mor ang. bion och sen försöka äta nått. Första gången på väldigt länge min mage inte kurrar på morgonen. Nästa vecka ska jag försöka förbereda mig mentalt och ringa till vårdcentralen, ni anar inte vilken fasa det är inför det i min kropp!

Kram&puss


Av bfalk - 10 mars 2010 11:15

Jag litade på såna ögon
Där står jag sviken än idag
Jag intalar mig om hopp
Att jag inte ska bli så


Jag går när ni kommer
Jag lovar ingenting till er
Jag gör aldrig om det
Ni sårade min akilleshäl
Så slå inte mitt nummer
Jag lägger på när ni ringer

Ni bryter bara kvistarna med blommor
Och tar det finaste ur dom
Ni sugit av och ristar in ett tomrum
Det går jag nu ifrån

Jag går när ni kommer
Jag lovar ingenting till er
Jag gör aldrig om det
Ni sårade min akilleshäl
Jag går när ni kommer
Förlåter inte er nåt mer
Jag gör aldrig om det
Det pågår i oändlighet
Så slå inte mitt nummer
Jag lägger på när ni ringer

Jag kan inte gå närmare
Och låta ådrorna kallna
Ni får inte besvära mig
Jag vill höra nålarna falla

  

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards