Alla inlägg den 11 mars 2010

Av bfalk - 11 mars 2010 22:45

Jag mår fysiskt illa när jag ser jeanskjolar? Alltså, det måste vara det vidrigaste plagget som finns! En lång lite skuren jeanskjol... ÅÅÅÅhh, jag bara ryser! Och vita strumpbyxor är inte heller en favvo.



Av bfalk - 11 mars 2010 17:45

För nån timme sen så kom Micke och lämnade ett paket till mig. Så jädra gulligt! Han är så orolig över mig, stackarn. I paketet så låg det en AIK tröja, med nr tio på ryggen. Tian står för Ivan Obolo, som var min favorit i AIK. Nu har han tyvärr lämnat klubben för att åka tillbaka till sitt hemland Argentina.

Jag blev såklart jätte glad, jag tror Micke är jätte stolt och framförallt glad att jag är lika intresserad av AIK och har samma kärlek för laget som han.

 

 

             

(synd att inte 2009 står på Golden years)

Av bfalk - 11 mars 2010 16:15

Hej sötnosar! Nu sitter man här igen, halvligger i soffan och kollar på nån repris av Top Model. Jag är verkligen jätte trött idag, jag har drömt mardrömmar exakt hela natten. Vaknat upp skräckslagen, varit vaken ett tag för att sedan hoppa in i drömmarna igen. Och så har det hållt på hela natten och morgonen. Det känns som jag inte sovit nått. För nån timme sen så gick jag ut en liten promenad, när jag kom hem så skulle jag vila men först så ringde mamma och sa att jag skulle jobba hela nästa helg (WOHO!!) och sen så ringde kommunen. Men snart är jag snart döende så måste får sova en stund.

Gårdagen var iallafall jätte kul, såg Alice i underlandet. Jag gillade den verkligen, jätte fin film! Johnny Depp gjorde såklart hela filmen, enligt mig är det världens bästa skådis!
Efter det gick vi till dallan och käkade dagens och drack cider, var där hela kvällen. Kom hem vid 23 och då var jag hungrig, lite smått onykter och väldigt pratsam på msn.. Haha! Såg ett avsnitt av Criminal Minds sen så somnade jag gott (trodde jag då).


Får se vad som händer ikväll, Jessica kanske skulle komma förbi eller nått sånt då va.

Bjuder på en oerhört bra låt idag oxå, hörde den på Mtv's Rewind som dom kör på dagarna. Jag har inte hört den här låten sen jag var liten, så man fick nästan ett lyckorus i lillkroppen när den spelades! Tydligen så hade denna grupp den här stora hiten sen så försvann dom, sånt tycker jag är tråkigt.

Lyssna och njut!

Babylon Zoo - Spaceman 

Av bfalk - 11 mars 2010 13:15

  

     

  

        

  

  

  

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards