Alla inlägg den 20 mars 2010

Av bfalk - 20 mars 2010 19:34

Ja, man får säga sånna saker när man är arg. Jag lovar er.

Fantadomarenfanäckelfulfaaaaaaaaaaan.

Det blev 0-0 i matchen, just innan det var slut så delade han ut TVÅ röda kort till AIK. Det första fattade jag, men inte det andra. Helt jävla stört. Fan vad less jag blir. AIK har bara fått med sig två poäng i två matcher nu.. Kom igen AIK!!

Trots detta så finns det sol på himmelen. AIK's damer i bandy tog nämligen SMguld idag! :) Och så förlorade Djurgården.. Och Timrå.. Heheh. Dessutom fick jag sluta klockan 6 idag (tackmamma) och så får jag börja halv 10 imorn (tackmamma).


Nu sitter jag nyduschad och kollar på wipeout, jäklar vad roligt det är! Mest för att Felix Herngren kommenterar. Såg han igår i programmet 'Solsidan', första gången jag såg det, jag skrattade som en gnu! Ett program som passar mig med andra ord.

Himla skönt att fått låna lägenheten i stan oxå, är så sugen på att hyra den nu eftersom Staffan ska flytta till oss. Men tyvärr så är den alldeles för dyr. Nästa vecka ska jag ta tag i mitt liv och kanske söka lite lägenheter i stan.

Nej, nu måste jag nog klä på mig.. Har hört att grannarna kan se om man är naken.

Imornkväll efter jobbet ska jag ligga i sängen med Frank Wagner. Misströsta inte brudar, alla kan inte få vad dom vill.


Puss!


Av bfalk - 20 mars 2010 15:45

Idag kl16 på tv4 visar dom Brommapojkarna - AIK. Kung att man kan se den på jobbet!

Ta lillebrorsan nu!!

Av bfalk - 20 mars 2010 14:00

 

  

 

     

 

       

Av bfalk - 20 mars 2010 07:15

Jag har en enorm fobi för hajar? Bara jag hör någon prata om dessa djur eller jag ser ordet så ryser jag. Jag mår fruktansvärt dåligt när jag ser dom på tv och får grym ångest. Trots detta var det värre när jag var liten, då ville mamma ta med mig till en psykolog så att fobin skulle försvinna.

(pga detta så lägger jag inte en bild på det här inlägget)

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards