Alla inlägg den 23 mars 2010

Av bfalk - 23 mars 2010 19:45

"Jag har älskat ända till vansinne, det som kallas för vansinne, det som för mig är det enda förnuftiga sättet att älska."

/Francoise Sagan

Av bfalk - 23 mars 2010 16:30

Jag hittade precis Vains of Jenna's nya låt, härlig video oxå! Jag älskar Lizzy's röst, den är sååå skön.

Hoppas man får se dessa grabbar igen nångång, de var bra live! :)


Vains of Jenna - Get it on

Av bfalk - 23 mars 2010 12:04

  

Vilken urusel dag det var igår! Jag vet inte riktigt hur denna dag ska utvecklas, förhoppningsvis kommer det vara lite bättre. Jag har jätte ont i höfterna idag, jag har knappt sovit nått för jag vaknat av ondhet hela tiden. Trots det ska jag tvätta och så ska jag nog försöka ta en promenad till stan, måste köpa mer voltaren.

Brorsan ringde förut oxå, jag är så glad att jag har han alltså! Han ringer hela tiden och frågar hur jag mår och blir orolig över min hälsa. Det är ju dessvärre inge bra eftersom jag inte vill att människor ska oroas över mig, men märker ju att han bryr sig. Vi ska nog ses imorn eller nått :)

På lördag ska jag jobba oxå, jag behöver verkligen det! 8-21 pass, så jag kanske hinner med en utgång ändå. Får se vad som händer och sker helt enkelt.

Nu ska jag ta mig en dusch och försöka bli mer positiv, det blir nog lite Grega musik senare.

Puss.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards