Alla inlägg den 26 mars 2010

Av bfalk - 26 mars 2010 19:30


Arga människor som skriver lappar är så underhållande, haha!


  

Av bfalk - 26 mars 2010 19:15

Hej mina vännor!

Nu sitter jag nyduschad och fräsh i lägenheten i stan, så himla skönt att man får låna denna lägenhet! :) Synd att den snart är borta.. Dagen har varit ganska tråkig, jag har varit sjukt trött och mest legat och halvsovit hela dagen. Efter fyra nångång åkte jag ner på stan för att handla sockerdricka på bolaget, men just innan det så gick jag på Cubus för jag hade nått VIP erbjudande för jeans leggins och hårband där. Jag köpte även två nya nagellack, jag hatar att gå utan färgade naglar.

Ikväll blir det bara lugna puckar med lite chips och tvtittande, jag jobbar ju imorn. Börjar 8 och ska sluta 21, men jag ska ta fram min charm och fråga om man får sluta lite tidigare. Jag tänkte nämligen ha en liten förfest här och bli lite salongsberusad.. Sen får vi se var kvällen leder oss. In i dimman antagligen.

Är skit sur för att HEAT är på Memento här i stan ikväll. Skitballe.

Puss.


Av bfalk - 26 mars 2010 15:45

Jag hatar nålar? Jag mår riktigt illa när jag ser nålar och jag vill bara krypa därifrån. Jag tar ofta blodprov och då blir jag så nervös att det inte kommer något blod. Några gånger så har jag haft mardröms sjuksköterskor som tryckt och 'borrat' in nålen för att hitta ett bra kärl. Och att höra blodet sippra gör ju inte mig lugnare direkt..

Hur jag har lyckats pierca mig utan att se nålarna är fortfarande ett under.

Jag kommer nog aldrig att jobba inom vården där man måste sy och hålla på, då svimmar jag nog.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards