Alla inlägg den 28 mars 2010

Av bfalk - 28 mars 2010 21:45

 

  


  

  

  

  

  

  

Av bfalk - 28 mars 2010 21:15

Jaaaaa jag lever. Det har varit en dag med illamående och trötthet, är fortfarande jätte trött så ska nog gå och lägga mig snart.. Så duktig är jag. Jag är fortfarande kvar i stan, jag orkar verkligen inte åka hem. Försökte få brorsan att skjutsa hem mig men han låg i framstupa så han vill inte åka bil, haha.

Gårdagen var iallafall jätte kul, satt här med Jessica bra länge sen så åkte vi ner på Allstar. Och det var säkert roligt. Drack för mycket drinkar det är ett som är säkert. Träffade mycket gofolk som man känner.

När jag och Jessica skulle hem igen så följde Alex och Johan med. Stackars pojkar fick inte sova för jag och Jessica pratade hela natten och skrattade åt ett interntskämt vi kom på. Jag tror mina ögon tillslut föll ihop tidigt på morgonkulan.


Idag har jag bara legat i soffan efter att folket åkte hem. Jag sov ett tag sen så har jag bara kollat på tv och sett dum ut.

Nej man kanske ska hoppa in i duschen så man börjar lukta som en människa igen..

Puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards