Alla inlägg den 29 mars 2010

Av bfalk - 29 mars 2010 22:45

Och inte bara på en person, utan på ett helt LAG.

Ni som är den lilla insatta skaran som orkar läsa min blogg så pratar jag naturligtvis om AIK.

Fan så besviken jag har varit de senaste tre matcherna som har gått. De förlorade mot Gais. Mot Gais!!! Ni som inte är så insatta i vad sport och fotboll är så kan jag säga att Gais inte är så mycket att ha, 0 poäng i två matcher. Kanske inte är så bättre än AIK men ändå.

Fyfan.

Jag ska guida er i mina känslor som pågick under matchen (och ja, jag vet att ni kommer läsa):

Under första halvleken så mådde jag halvgott. AIK spelade jätte bra och nya stjärnskottet från Sundsvall, Pontus, var jätte bra och fick många chanser. Just innan paus så gjorde Gais mål för att äckelfinnen i mål sprang fram istället för att stå stilla och TA BOLLJÄVELN. Efter detta var mina känslor i min arma kropp upp och nervända, totalt.

Under andra halvlek så blir det mer och mer Gais men AIK och Walid Atta lyckas göra mål. Atta är den helt klart bästa spelaren i AIK denna match. Jag fick iallafall känna ett litet lyckorus..


Sen orkar jag inte prata något mer, jag känner hur argheten kommer tillbaka.

Ni är förfan Svenska Mästare!!!!! Ni ska inte spela så här dåligt.


Jag hoppas jag får svälja mina ord jätte mycket och att ni blir bättre. Det kommer annars sluta med att jag blir flintis (drar i mitt hår), inte har några läppar kvar (tuggar sönder dom under match) och att jag får så mycket problem med min matsmältning att jag måste spy varje gång när det är match (hände idag, kan dock bero på att jag knappt ätit nått under helgen).

Jag får glädjas åt att AIK vann i hockeyn och innebandyn ikväll.

Grymt besviken ändå dock.

Nu ska jag lägga mig tillrätta i sängen och försöka inse att de endast har spelat tre matcher och att det är många kvar.

Jag (antar) att majoriteten av dom som läser min blogg inte är sportintresserade, så det är lite svårt att försöka övertyga er hur viktigt detta är. Men jag vet att ni försöker och att ni tvingas läsa sånna här inlägg.

Puss på er.


(inte nog med detta så är mitt internet helt mongo)



Av bfalk - 29 mars 2010 18:15

"Visa mig en hjälte, och jag kommer skriva en tragedi."

/F. Scott Fitzgerald

Av bfalk - 29 mars 2010 14:45

Nu är jag äntligen hemma igen. Jag kom väll hem för nån timme sen, har inte gjort nått vettigt mer än att äta mackor och tagit på mig mjukisbyxan. Jag märkte att NÅGON hade gjort om kanalerna på tven och fjortis som jag är så blev jag arg och fixade om det igen. Fattar inte varför man ska hålla på och göra om här. Hevlete. Och jag fattar inte hur jag orkar bry mig men vissa går mig på nerverna. Nu känns det bättre dock.

Sitter i sängen och lyssnar på musik, hade tydligen pausat i ett medium avsnitt så ska nog se klart det sen måste jag nog vila mina ögon, är sjukt trött även idag.


Sen ikväll så kommer brorsan hit för att käka tacos och kolla på AIK matchen, de möter Gais klockan 19 nämligen. Nu får ni fan kämpa Gnaget, annars måste vi nog begå kollektivt självmord här hemma.

Nej nu måste jag lägga mig i sängen en stund känner jag..

Puss på er mina grisar!


  


Av bfalk - 29 mars 2010 14:00

Jag har mycket av precis allt?

Jag har jätte mycket skor, jeans, andra kläder, bandanas, smink, filmer.. Jag förstår inte riktigt hur det har gått till, men jag antar att min hjärna (och plånbok) vill ha det på detta vis.

Mamma kallar mig ständigt shopaholic och det kan jag nog inte förneka att jag är..

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards