Alla inlägg den 5 april 2010

Av bfalk - 5 april 2010 21:30

Jag älskar verkligen tavlan på Heath Ledger som Fantauzzo har målat. Jag tycker den symboliserar hans splittrade jag, men kan även symbolisera andra människor och hur de lever och mår. Den är mycket stark och väcker många känslor.

Att det dessutom är en handmålad tavla och inte bara ett vanligt kort gör det hela ännu bättre.


  


"Heath Ledger blev bara 28 år gammal. Han dog i sin lägenhet i New York den 22 januari 2008. Någon vecka tidigare satt han modell för sin vän Vincent Fantauzzo och kan nu kallas odödlig.

 

Vincent målade tre personer. Den mittersta är Heath Ledger, de andra två ska symbolisera hans andar som viskar till honom."

Av bfalk - 5 april 2010 18:45

Royal Republic - All because of you


Sjukt. Bra. Hevlete.

Av bfalk - 5 april 2010 13:31

Åh fan så trött jag är idag! Det är helt otroligt, tror jag sovit för hårt eller för länge. Jag var jätte trött igår oxå, så jag la mig väldigt tidigt. Tror jag måste gå och sova nån timme nu innan jag avlider.

Idag har jag tvättat en massa, ska hämta lite nu sen ska jag kolla på AIKmatchen!

Känner mig jätte tråkig idag, jag har inte mycket att berätta för er mina vänner.

Och jag kan nog säga att det hela kan bero på skitvädret vi har här, det har snöat IGEN. Jag tror aldrig att våren kommer komma (men jag är inte bitter).


Peace and love.


Av bfalk - 5 april 2010 11:15

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 


That was it!

By writing this I just wanted to say thank you to all the people that worked for us and helped us making THEM XX tour the greatest to date.
Our crew, management, local crew, promoters , agents , catering staff, drivers and security. Thank you.

And to our fans and friends; you really proved yourself this time. THANK YOU. You´ve made me proud.

Stay tuned to this page for news and updates.

Rock and roll!

´Til next time.

Yours Nicke Borg

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards