Alla inlägg den 17 april 2010

Av bfalk - 17 april 2010 17:30

Shoppat lite AIK kläder, det blir så när man inte har mycket annat att göra än att slösa pengar.. Hihi.

 

Två Tjerna tshirts (en till mamma oxå) och en tröja, fick ju en vit av brorsan och blev så sugen på en svart, så det blev en sån oxå! Nu blir jag ännu snyggare när jag går på Sundsvalls gator. 


Av bfalk - 17 april 2010 16:00

 


Nu heter han Dregen på riktigt.

 

I folkmun har han alltid hetat "Dregen".

Men nu kan forna Backyard Babies gitarristen Andreas Svensson skriva sitt smeknamn i passet också.

Han var en av alla svenskar som bytte namn förra året, enligt tidningen Södermalmsnytt.

 

Publicerat i Expressen.

 

 

 

Av bfalk - 17 april 2010 13:24

Jaaaa jag lever! Orkar inte skriva hur mina dagar är när jag är sjuk, lite tråkigt kanske. Därav alla andra inlägg :)

Jag har fortfarande ont i halsen, slembomb som fan, förkyld och halvdöv. Jag blir alltid döv i öronen när jag är sjuk. Trots dövheten så hörde jag nog knarkarna som skrek inatt utanför mig, trodde att det var krig. Jäklar.

Jag har hunnit se tre bra filmer iallafall; The Butterfly Effect, Inglorius Basterds (ja jag stavade säkert fel) och The Wrestler. Sen har jag sett på serier.

Eftersom jag fortfarande inte mår bra så blir det soff/sängläge idag oxå. Ska se MAN U matchen med mamma och brorsan. Hoppas han har med sig nått gott till sin stackars syrra..


Nu måste jag duscha tror jag, har hört att man inte luktar gott när man är sjuk.

Ha en mysig lördag gullisar!

Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards