Alla inlägg den 18 april 2010

Av bfalk - 18 april 2010 21:00

Wallander film.. Mmmm...

Nu ska jag slänga mig ner i soffan och nysa vidare. Glo vidare.

Hörs imorn, snorpuss!

Av bfalk - 18 april 2010 18:15

  

  

  

  

  

  

   

    

    

Av bfalk - 18 april 2010 11:30

Alldeles nyss kom mamma hemfarandes från jobbet med nässpray, jag var helt säker på att vi hade det hemma men tydligen inte. Jag har knappt sovit nått för nu har jag blivit riktigt förkyld och det är ju alltid värst på morgonen. Så fort jag vaknade till riktigt så ringde jag henne och nu har jag nässpray, gullmamma!

Nu kanske jag får andas riktigt ett tag, det blir nog så att jag måste gå och vila eftersom sömnen blev störd. Jag kan knappt svälja heller, så sjukt drygt.

Tycker det borde gå över snart eftersom jag varit sängliggandes så länge.. Jag ska ju jobba på tisdag oxå, måste bli frisk!


Ja jag ska väll inte göra så mycket idag, det enda jag vet att jag måste göra är att leta massa bilder jag framkallat på BYB. Som jag inte hittar, fattar inte vart jag lagt dom. Jag ska ju framkalla några till bilder (jaaaa, typ 200) och lägga dom i en stor tavla som jag har, det kommer bli fint det :)

Nu tror jag att jag ska göra några potatisbullar med lingonsylt.. Jag äter ju nästan inget när jag är sjuk, man kanske skulle vara sjuk hela tiden så tjockmagen försvinner! Jaja, men nu måste jag nog äta nått trots allt. Jag tänkte faktiskt gå ut i solen men så fort jag bara tänker på det så försvinner den ju, ja det är ju nån som bara hatar mig. Spö ska den ha.

Föresten, igår var ju brorsan här. Jag ska få en jätte fin present av honom, jag längtar tills nästa vecka då den är i mina händer! Och jag hoppas ni gör samma sak och köper denna grej.. Det är ett måste att ha!

Nej dax att sätta igång med lite mat.

Puss.





Av bfalk - 18 april 2010 10:45

"För att ljuset ska lysa så starkt, så måste mörkret vara närvarande."

/Francis Bacon

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards