Alla inlägg den 19 april 2010

Av bfalk - 19 april 2010 21:00

Äntligen, 0-3 mot Kalmar! Jag ville inte se matchen men det blev så ändå. Ojoj, det var längesen man fick gå och lägga sig lycklig. Åå så skönt!

Nu ska jag duscha sen ska jag försöka sova, 8-16.00 jobb imorgon. Kom på att det är städdag på jobbet oxå, lär ju dö när jag är sjuk. Inte pepp alls. Men what to do, får ju pengar för besväret trots allt.

Nu ska jag känna det här lyckoruset ett tag till!   


  

Av bfalk - 19 april 2010 17:34

"Jag ber er döma mig efter de fiender jag skaffat."

/Franklin Delano Roosevelt

Av bfalk - 19 april 2010 12:45


Fan vad förkyld jag äääär. Konstigt att det kommer sist.

Ont i lillkroppen har jag oxå, imorgon ska jag försöka att gå hem efter jobbet men det beror ju helt på hur min hals och allt annat mår. Känner mig helt hjärndöd när jag vaknar, och det gott folk är inget kul!

Igår så hittade jag dom där BYB korten jag snackade om, hittade kortet på Dregen som jag tog på han i parken 2008. HIHI. Ja jag är nog ganska kär i han fortfarande. Iallafall så skickade jag in kort till ONOFF, allt gick jätte bra tills jag såg att den jävla butiken har stängt igen dörrarna i Sundsvall. Då hade jag lust att slå på datorn, typ en timme bortkastat.. ÅÅÅh.


Nej, nu får ni kolla lite på Nour så ska jag slänga mig ner i sängen med Lie to me serien!


Titta inte på detta om du inte kan klara av rå humor.

Själv tycker jag hon är så mycket rätt på prick så det är inte sant, haha! Hon pratar bland annat om män's syn på oralsex och sex överhuvudtaget.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards