Alla inlägg den 20 april 2010

Av bfalk - 20 april 2010 21:45

Mamma rensar i en av våra förråd här hemma. Hon halvskriker:"Men vafan! Kolla vad jag hittade!" Hon kommer till vardagsrummet med en påse, där i ligger ett tiotal Barbiedockor (varav en är Ken). Jag plockar upp dom och får tillbaka den där känslan som när jag kollade på dom när jag var 7 år. Jag blev genast 7 år i någon minut och började pilla på håret och kläderna.
Vad tog åt mig, jag trodde inte jag ens kunde känna såhär bara av att se några Barbiedockor man hade när man var liten. Men tydligen. Jag trodde mamma hade kastat bort dom där för läängesen, hon sa att jag skulle ta en och spara den.

Så jag gjorde det.

Det är ändå rätt skönt att man vet att man har barnasinnet kvar, att man kan få känslorna som man hade när man var liten. Ja, ibland önskar jag att jag fick vara liten igen faktiskt. Känns så jävla drygt att vara 'vuxen' ibland. Men nu tror jag att jag är 20 år igen..

Trots detta så tycker jag dockor är lite obehagliga, kommer säkert kasta in den i garderoben då jag inser att den vill döda mig när jag sover.. (Men först ska jag leka med den en timme).

  

Dockan hade ju tillome stjärnor på kläderna! Fifan.

Av bfalk - 20 april 2010 16:49


Jag funderar fortfarande över vad fan Johan Palm gör i den här videon.. Väldigt snygg video förövrigt, känns lite som han förstör helheten bara.

Kolla in frillan på sångaren, skitsnyggt!

Ps. Videon har blivit förbjuden på MTV. Fattar dom inte att det är låtsasblod...?

Av bfalk - 20 april 2010 11:15

Jag inte kan sova om jag har fötterna under täcket? Jag tycker det är obehagligt och alldeles för varmt. Det ser jätte knäppt ut men jag får iallafall sova gott!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards