Alla inlägg den 24 april 2010

Av bfalk - 24 april 2010 20:45

Jag skulle ju ut även idag, men både jag och min bror var väldigt sega. Hur kul är det att åka ner på stan själv, för att sedan möta upp vänner? Är absolut inge pepp på det heller.

Så, jag är nog hemma ikväll. Jag har chips och dipp här hemma oxå, heheh. Jag har varit jätte pigg hela dagen, vaknade skittidigt och studsade upp väldigt snabbt, var hemma runt 12 tiden. Men när brorsan kom så slocknade jag och han i samma soffa, fattar inte hur vi fick plats eftersom våra soffor är jätte små.

Vi kollade på AIK matchen och så har vi käkat grillmat för första gången iår, inte sådär jätte gott som jag trodde det skulle vara, för mycket marinad på köttbitarna! Ja jag är kräsen.

Har druckit några cider men nu är jag sjuuuuukt seg.


Gårdagen var iallafall jätte rolig, peppade här hemma sen så kom Josse och överaskade oss, då blev man lite paff. Vi skulle till Dallan men det var fetkö där så vi gick till Memento iallafall. Där fick man en kram av Bingo, så snart ser ni mig på playboy omslagen! Han knäppte även kort på oss, jag vet inte om jag vill se resultatet..

Kvällen avslutades med massa vodka hos en gammal vän och en nyfunnen, jäklar vad man var i gasen. Sov inte mycket men var som sagt ändå väldigt pigg idag.

Ja.. Sen har jag nog inget annat roligt att berätta denna lördagskväll.

Hoppas det är lika bra väder imorgon som det var idag, så man kan vara lite hurtig och gå ut!

Ha en härlig kväll mina vänner!  


  

Jag och brorsan idag. Märk även min lilla macka som jag försökte äta men den blev kvarlämnad till någon annan behövande.


  

  

  

Gårdagen, dock så bytte jag kläder ungefär 83573 gånger, så det blev inte den här tshirten. Jag ångrade mig lite sen eftersom den är sjukt snygg!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards