Alla inlägg under april 2010

Av bfalk - 13 april 2010 11:30

  

Vinkärring


  

  

Jessican

 

  

  

Älex 

 

 

  

Självklart blev jag snyggare och snyggare...!

 

  

 

 

   

    

  

ROOOMPAAAAAAAAAAAA!

Av bfalk - 12 april 2010 19:00

Jag hatar att se skräckfilmer? Jag blir orealitiskt rädd och vågar knappt röra på mig. Jag blir sedan väldigt förbannad på mig själv för mina tankar (som att den äckliga gubben står bakom gardinen) och så blir jag väldigt arg när människor vill skrämma mig efter att ha sett en skräckfilm.


Av bfalk - 12 april 2010 14:15


Sjukt kär i Pharell. Och så är jag arg för morsan ska se N.E.R.D i sommar, ååååhhhh!!

Av bfalk - 12 april 2010 08:53

Nu har jag käkat och sminkat mig lite, om en halvtimme typ så ska jag börja vandra till jobbet.

See you laaaateroo! :)

Av bfalk - 11 april 2010 18:45

Äntligen är AIK tillbaka i elitserien!!!!! Fyfan vad underbart!

Segertårar och lycka kom efter de gjort 2-0 målet. Nu är publiken nere på isen och sjunger så fint så.

Detta behövdes efter dagens fotboll.

Ååå vi är AIK..!!


Av bfalk - 11 april 2010 18:34

Jäklar vad trött jag varit idag! Jag har bara legat i soffan heela dagen och sovit och kollat på tv. Jag har faktiskt käkat oxå, även fast jag nu mår illa. Blä.

Ska bara skriva några rader här sen måste jag in i duschen!

Gårdagen var så sjuuuuukt bra! Fan vad Hoffmaestro är bra live alltså. De körde på hur länge som helst och röjjde som fan, precis som publiken. Alla, verkligen alla hoppade runt och var tokiga. Det kändes som att golvet höll på att gå sönder, och även fast man var tvungen att stå still i vissa stunder så var det tokvarmt där.

Ojoj vilka killar det är alltså.. Måste se dom på gatufesten i sommar!

Jag knäppte massa kort på kvällen/natten men de lägger jag upp på tisdag eftersom jag jobbar dygn måndag till tisdag. Mamma tar ledigt igen så jag får jobba :)

Nej kanske dax att göra nått åt att man luktar illa..


Puss

Av bfalk - 10 april 2010 15:45

Äntligen är det lördag, som jag har längtat!! Ikväll är det alkoholdrickande och mys med min älsklingstjej Jessica inne i stan, sedan ska vi på Hoffmaestro & Chraa. Blev ju lite smått besviken på mig själv när jag råkade missa de förra gången de var här, men nu så! Det kommer bli så jävla grymt och jag är peppad till max! - De kommer föresten på Sundsvalls gatufest oxå!

Jag hoppas ni kommer ha en lika härlig kväll som jag (fast det är lite osäkert va, haha). Sagt om Hoffmaestro: "Kan vara ett av Sveriges bästa liveband."

För er som ännu inte lyssnat på Hoffmaestro (fy skäms på er isåfall!):


Nu ska jag fortsätta att sminka mig..





Av bfalk - 10 april 2010 12:00

Jag hatar ljudet av klockor? Helst sånna som sitter på väggen. Om jag ska sova och hör ljudet så kan jag inte somna, även fast täcket är för öronen.

Jag försökte att ha en klocka på rummet (det kan ju vara bra lixom) men tog bort den efter två dagar för jag kunde verkligen inte sova och jag störde mig så mycket på ljudet.

Varför har man inte uppfunnit en tyst väggklocka?!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards