Alla inlägg den 1 maj 2010

Av bfalk - 1 maj 2010 18:00

 

Järngänget; Jag, Jessica och Alex! 


   

   

  

   

Jag blev avis på pussarna så jag pussade på min osynligapojkvän...

 

   

Sen kom jag på att jag hade Jack! (Och Alex ville absolut vara med på korten,haha!)  


  

Jag och Magnus Carlsson stajlade

Av bfalk - 1 maj 2010 17:23

Ja, precis. Jag blir så sjukt trött dagen efter jag har druckit alkohol. Det som är bra med detta är ju att jag inte längre blir illamående och måste springa till toaletten, men det är faktiskt lite jobbigt att vara trött också. Jag har precis vaknat en andra gång för denna dag, nu sitter jag och kollar på Bajen matchen som de visar på 4an. Inte direkt upphetsande med Superettan, men Bajen är väll det enda lag som är värt att se.

Klockan 18 tänkte jag se Broder Daniel filmen, bara ligga och dega. Jag orkar inte göra något, men jag hade väldigt gärna viljat sett Petter som spelar i stan ikväll.. Han är så sjukt bra live alltså! Om mamma inte hade jobbat hade hon följt med mig, för hon ville också jätte gärna se honom. Synd att det inte gick.


Gårdagen var iallafall rätt okej, krogen var lite tråkigt för det var inte så mycket folk jag kände där. Vi stod på gästlistan till Deap By April men dit lyckades vi inte komma. Vi träffade istället Magnus Carlsson (Weeping Willows) som var dj för kvällen, väldigt snäll och trevlig kille!

Jag åkte hem ganska tidigt, kvart över 2. Fick jätte ont i magen, som kanske berodde på spriten jag fick i mig. Jaja, det gick över när jag var hemma iallfall :)


Nej, om man skulle göra mat kanske.. Om någon ställer upp på att göra den så tackar jag inte nej!

Bilder från gårdagen kommer snart!

Puss!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards