Alla inlägg den 7 maj 2010

Av bfalk - 7 maj 2010 18:15

Three 6 Mafia feat. Tiësto - Feel It

Snart har jag nog lyssnat sönder den här låten.. Men jag tycker den är så sjukt bra och jag lyssnar alltid på den minst fem gånger innan jag ska ut på krogen, haha! De fränaste svarta männen jag sett alltså, sjukt snygg video oxå.

Av bfalk - 7 maj 2010 16:15

  

  

  

  

  

Av bfalk - 7 maj 2010 06:45

..Bella iväg till jobbet!

Kom nu ihåg att jag jobbar 13 timmar om dagen hela helgen, så det kanske inte blir lika många inlägg som vanligt, men det blir inlägg iallafall! Jag hoppas ni håller ut och gillar läget ändå.

Jag hoppas att de nya läsarna vågar titta in här igen, så om ni har lust får ni gärna kommentera och ge förslag som ni vill att jag ska skriva om något speciellt, eller ställa frågor. Efter inlägget "Vi är alla rädda" så står det still i mitt huvud. Och ändå har jag enorm skrivarlust! Jag har många tankar och åsikter om nästan precis allt, så det borde väll vara lätt, bara jag får lite hjälp.. :) 

Nu ska jag fixa lite innan jag går iväg till bussen.


Ha en härlig fredag mina vänner, puss! ♥


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards