Alla inlägg den 10 maj 2010

Av bfalk - 10 maj 2010 18:44

Oskar 'Kihlen' Linnros - ena halvan av Snook, en del av killarna i Maskinen och producenten bakom Veronica Maggio's skiva Och vinnaren är. Han är även med på låten Min click med Petter.

Killen har mycket för sig och nu släpper han en egen singel; Ack, Sundbyberg och hela skivan kommer i maj.

Jag har alltid gillat den här mannen, han har väldigt skön röst och nu inser man att han verkligen har många järn i elden.

Skivan är efterlängtad, den ska tydligen vara jazzig men samtidigt väldigt dansvänlig.

Jag längtar till att höra hur skivan låter!


Av bfalk - 10 maj 2010 15:30

..Vart är ni?

För ungefär 3 veckor sen så försvann min älskade lilla bebis, Fritz. Helt spårlöst borta. Han var väldigt konstig och knäpp, han hade inte alla hästar hemma som man brukar säga. Men han lyckades alltid hitta hem för att gosa eller käka, att han nu är borta sliter i mitt lilla hjärta. Jag saknar han så oerhört mycket, jag drömmer ofta att mamma kommer in i mitt rum och säger att han är hemma.

Jag hoppas så mycket att han kommer tillbaka. Han var verkligen som en liten bebis, fast i kattform.

  

fritz&ceasar

Igår när jag kom hem från jobbet berättade mamma med gråten i halsen att vår äldsta katt, Ceasar, att även han är borta. Han har varit borta i 2 dagar nu och det är väldigt olikt honom. Han älskar att vara ute, helst nu när det börjar bli sommar men kommer alltid hem och käkar minst två gånger om dagen för att sedan springa ut igen.

Vad är det som händer?? Jag fattar inte vart mina älskade katter är. Att dessutom båda har försvunnit helt plötsligt är väldigt konstigt..

Jag saknar er, mina älskade hårbollar.


Av bfalk - 10 maj 2010 12:15

Hej snyggingar! Nu är jag tillbaka efter en låångnattssömn, jag somnade runt 22 igår och sov till 11 idag.. Jag känner mig lite kocko i huvudet men det var väldigt skönt att få sova riktigt.

Helgens jobb har varit lite jobbigt för hjärnan, mycket att tänka på och det tar ju psykiskt eftersom det inte är ett fysiskt jobb. Så en hel helg kan vara lite jobbigt, men nu är det ju över! Jag hoppades på några dagars sömn, men nu fick jag sms om förfrågan om jobb tisdag och onsdag och jag tackade såklart ja. Trots det så verkar jag inte blivit inbokad så jag måste väll höra av mig..


Det där var väll kanske lite tråkigt att läsa, haha.

Snart ska jag ge mig ut på en promenad, sedan gå till ica för att handla lite till jobbet och sedan så ska jag tvätta :) Jag tror även att det blir färgning av hår ikväll, det ser förjävligt ut.

Just idag så händer det nog inte så mycket mer, jag hoppas jag har fått ett paket i brevlådan, har beställt nya leggings och sådär. Igår fick jag se paketet med BYB tshirten, mycket fin!


Nu måste jag börja röra på fläsket och ta på mig lite kläder och ge mig ut. Hoppas det inte börjar regna.

Puss.

  


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards