Alla inlägg den 13 maj 2010

Av bfalk - 13 maj 2010 21:20

Mamma hade världens utrensning bland våra förråd häromdagen. Jag fattar inte hur hon orkade eftersom vi har sjukt med saker, men nu är det iallafall gjort.

När hon höll på som mest så gick jag till henne för att se hur det gick, fick syn på en kartong full med LPskivor. Jag fick för mig att sno ett helt gäng för att sätta upp på väggen, eller ha de i en tavla. Nu råkade det bli så många så jag vet inte riktigt hur de ska få plats, haha!

LPskivor är för mig något väldigt fint, att bara se på.

Nu måste jag nog råka ta Staffans LPspelare.. Jag har nämligen aldrig lyssnat på en sån skiva!

Jag tror det kommer bli skitsnyggt om man sätter dom på väggen, lite annorlunda än klassika tavlor.  

Av bfalk - 13 maj 2010 20:22

"Jag tycker att alla borde gifta sig åtminstone en gång så alla kan upptäcka vilken fånig och omodern tradition det är."

/Madonna

Av bfalk - 13 maj 2010 18:30

Nu är jag tillbaka i verkligenheten, iallafall litegrann. Nu sitter jag i soffan, Watchmen är på tven och så dricker jag skiiit god dricka!

Måste nästan ringa till mamma och höra vart mina chips har tagit vägen..


Innan dess så somnade jag visst i sängen, var lika trött som alltid dagen efter.

Kvällen igår var iallafall jätte kul, hade nog mest kul hemma, ensam med mamma. Vi pratade verkligen om allt möjligt, käkade en väldigt saltad hummer och lyssnade på bra musik.

Vi kom ner till Dallan efter nio nångång och gick kanske runt midnatt, jag var alldeles för påverkad av drinkarna och ville bara gå och lägga mig. Däckade rätt fort när jag kastat ner mig i Staffans soffa. Mådde lite smått illa, hade huvudvärk och magont när jag vaknade, men det gick över ganska fort.

Brorsan kom och hämtade mig, handlade mat på Big boy (tror ni jag fick i mig nått..?) och så vidare hem. Det är skönt att slippa bussen när man ser ut som fan, eller man känner sig så iallafall.

Kvällen spenderas framför tven, känner mig fortfarande trött och seg.

See you latero!


 Jag var snygg som vanligt igår!

 

 

   

Efter några cider så fick jag för mig att leka Dregen med moppen.. Tyckte det gick helt okej faktiskt. 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards