Alla inlägg den 19 maj 2010

Av bfalk - 19 maj 2010 20:30

    

  

    

Av bfalk - 19 maj 2010 18:45

Igår fick jag en ny, stor säng! Det behövde jag verkligen för min förra var inte i ett bra skick, jag fick jätte ont i ryggen av den.

Jag älskar stora sängar! Nu måste jag bara köpa en heltäckande madrass, det blir nog så fort lönen kommer in :)


Visst ser den tom ut? Jag ska pimpa den med massor med kuddar och ett till täcke lite senare.

Och bädda är för loosers... Mannen med stort M ligger UNDER sängen.

...

Av bfalk - 19 maj 2010 16:31

  

Av bfalk - 19 maj 2010 16:15

Vad jag är trött! Sitter här och lyssnar på The Dead Weather och försöker hålla ögonen öppna.. Trots mina 6 timmar som jag sov när jag kom hem imorse känner jag mig helt stenad. Men det kanske inte är så konstigt, när man varit vaken hela natten.

Natten gick jätte bra, bättre än vad jag trott. Runt halv 4 var jag väldigt väldigt trött, jag fattade inte filmen jag kollade på, så illa var det! Tur att det gick över. Jag har förmågan att bli övertrött så jag blir pigg på något sätt istället.


Det lär inte hända alltför mycket idag, tydligen är jag poppis hos en människa som vill hänga idag/ikväll men jag orkar fan inte. Känns inte som jag är så där jätte social. Jag ska kolla på Efterlyst ikväll sen så hoppas jag verkligen att jag kan sova inatt, eftersom jag måste till jobbet vid 9 (fick börja en timme senare för mami, gull!).

Jag måste erkänna att jag inte är så sugen på dagjobb efter att ha jobbat natt. Jag ska försöka sova som en idiot i helgen, haha!


Jag får se om jag lyckas göra något roligt inlägg idag, annars vet ni vad det beror på!

Puss.

  

Av bfalk - 19 maj 2010 12:00

Detta är till människan som sminkar sig varje dag och behöver en bra concealer, Cover All Mix är den bästa jag har provat! Den täcker jätte bra och det blir jämt och bra. Eftersom den inte är flytande gör det hela bättre.

Använd en penna för att ta ur så mycket du behöver av concealern, lägg det på handen och blanda med penseln.

  

Det tog ett bra innan jag kom ihåg hur jag skulle göra, men nu kan jag det!:

Ta det beiga för ögonlocket.

Blanda beige och rött (det står att det är orange på hemsidan, men rött i mina ögon), det är till för under ögat och 'ögonhålan' där finns blåa toner i ansiktet.

Blanda beige och gult för finnar och ojämnheter.. Jag täcker även mina födelsemärken med den beiga och gula färgen.

 

Cover All Mix kostar 265 kr och finns på Make Up Store.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards