Alla inlägg den 24 maj 2010

Av bfalk - 24 maj 2010 20:54

Eric Clapton - Cocaine

En gammal goding!

Av bfalk - 24 maj 2010 16:30

Var ju som sagt nere på stan tidigare idag, var nere i hamnen och kollade på när min gudfar Matte stod modell. Hoppas det blev bra bilder! :)

Jag och Jessica gick på stan en liten stund oxå, tror jag fick någon form av allergichock för mina ögon rann, gjorde ont och så blev jag täppt i näsan.

Jag hittade mig iallafall en ny mp3, jag hoppas den här vill fungera lite bättre. Det är iallafall garanti på den, haha! Hittade även ett linne;

     


Nu gör jag något så roligt som att tvätta.. Sånt där som man måste göra, men det är grymt tråkigt att springa fram och tillbaka, eller är det jag som är lat?

Idag var jag då väldigt poppis, det är två pojk-vänner som vill vara med mig. Får se om jag orkar rycka upp mig och vara lite social, har hört att det ska vara något bra!

Puss älsklingar.

Av bfalk - 24 maj 2010 16:15

Den bästa produkten jag använt till håret är helt klart Dust It. Det är ett pulver som gör att håret formas som man själv vill och det håller sig, vilket inte många produkter gör.

Den går att användas för både pojkar och flickor, långt och kort hår.

Jag brukar lägga i lite Dust it på båda sidorna och bak, för att sedan tupera och spraya det.

Man kan även ta 'lager för lager' om man har längre hår, alltså ta lite dust it, tupera, ta ett nytt lager hår.. osv. Det håller ännu längre då, iallafall för mig. Men det tar lite längre tid och det är inte alltid man har den tiden. Eller orken.


Du kan köpa två Dust It på Baresso's shop för 149:-, men finns även på de flesta frisörsalonger (men var beredd på att betala mer då!).


Av bfalk - 24 maj 2010 10:53

Jag blir tokig på min otur hela tiden! Alla mina tekniska saker går alltid sönder för mig, oavsett hur nya eller gamla de är.

Igår ville inte min mp3 gå igång och jag måste ha musik i mina öron vart jag än är.

Så, eftersom jag ska ner på stan snart och träffa Jessica och gudfar så får jag helt enkelt knata in på någon affär och köpa en ny. Känns surt att man kastar bort så mycket pengar, men vad ska man göra när grejjerna går sönder. Hoppas jag hittar en hyffsad billig.


Nu ska jag fixa lite innan jag åker ner!

Puss.

  

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards