Alla inlägg under maj 2010

Av bfalk - 21 maj 2010 13:00

Helvetesjävlasughäst vilken kväll det var igår. Det var längesen jag var med om något liknande. Skratt och roligt, för att sedan bytas ut mot skrik och skit. Man ska inte vara alltför personlig på bloggen men..

Det här kommer sluta illa.

Tur att man inte har några konstiga saker i hjärnan så man får ett psykbryt och hackar ihjäl någon.

Det skulle just vara snyggt.

 

Idag är jag deppig. Jag hatar att vara deppig. Jag är inte en deppig människa men när det kommer in i min kropp så är det som jag inte varit annat än deppig i mitt liv.

Om man ändå bodde på en öde ö, tillsammans med en krabba eller nått.


Jag vill inte gå på konsert ikväll, men får se hur det blir. Brorsan skulle tydligen komma på middag ikväll, det blir nog kul.

Så, nu ska jag surfa vidare, lyssna på music och deppa vidare. Det är en sån dag idag.

Jag måste rycka upp mig.

Puss.

  

 


Av bfalk - 20 maj 2010 22:30

"..Han bodde med sin flickvän Girl - ja hon hette så - och deras rumskompis Samantha, som hade det största paret bröst jag någonsin sett på en så liten tjej; det var tillräckligt för att inspirera mig till att bli en monogam pojkvän för ett tag.."

/Slash


  

Av bfalk - 20 maj 2010 22:15

..Jag hatar mina händer?

När jag var så sjuk för nått år sedan så fick problem med mina leder i händer och fötter, när jag får ont så sväller lederna.

Men det är nästan alltid svullet nuförtiden, även när jag inte har ont. Så ja, jag ser hemskt ut när jag väl får ont.

Jag är antagligen den enda som tänker på det, men jag tycker det är hemskt när de sväller.


 

Av bfalk - 20 maj 2010 17:00

Lynyrd Skynyrd - Floyd

Den här låten måste spelas minst en gång om dagen!

Av bfalk - 20 maj 2010 11:30

Det har inte skett stora förändringar i mitt liv måste jag säga. Jag var en nyföding när mamma och pappa skildes så jag fattade ju inget av det, jag har i stort sett bott med mamma hela livet förutom några vändor med pappa när mamma jobbade natt i fyra år.

Jag har bott på samma ställe i hela mitt liv, jag har aldrig sett mamma bo tillsammans med någon kille, jag har själv aldrig varit med om någon stor förändring.

Tills nu.

Jag fyller snart 21 år och är med om den största förändringen i mitt liv so far.

Mamma's kille Staffan flyttar in hos oss.

Måste jag säga att det känns jävligt konstigt? Jag och mamma har alltid bott ensamma, jag har bara bott med en man tidigare och det är brorsan (ja jag räknar bort papsen nu). Det har alltid varit vår lilla familj och nu har den utökats.

Jag måste erkänna att jag varit jävligt bitter och arg, sur och en hemsk människa.


Jag vet inte hur mycket jag har att säga till om, eftersom jag trots allt är ganska gammal nu och egentligen borde ha flyttat härifrån.

Men det är en väldigt stor förändring i mitt lilla liv, att mammas kille inte bara är här ganska ofta, utan nu kommer vara här hela tiden och ha alla sina saker här.

Det är mycket som försvinner men samtidigt mycket som tillkommer. Vi kommer nog komma närmare varandra, skratta och ha kul ihop, men både jag och Staffan har starka viljor och åsikter så det kommer nog komma en tid då vi ryker ihop.

Men det ska vara så när man bor ihop.


I mitt lilla huvud har allt bara gått så fort. Det där inlägget om tandborsten känns som att jag skrev igår. Det känns som de nyss träffades. Det känns som det går så fort.

Men det som man hade så svårt att förstå när man var liten; så är det faktiskt mamma som bestämmer.

Och nu ska jag inte glömma att jag bara bestämde hux flux att mitt ex, Mathias, skulle bo här hemma.

Men är det samma sak?

 

Men jag vill nog att det ska funka, även fast hälften av mig skriker och inte förstår dessa förändringar. Jag måste nog inse att det tar tid sånt här, och jag hoppas ändå allt kommer gå bra, såklart.


  

Jag och Staffan i lägenheten i Solna. Och min underbart fina frisyr som alltid är så där snygg på morgonen


Av bfalk - 19 maj 2010 20:30

    

  

    

Av bfalk - 19 maj 2010 18:45

Igår fick jag en ny, stor säng! Det behövde jag verkligen för min förra var inte i ett bra skick, jag fick jätte ont i ryggen av den.

Jag älskar stora sängar! Nu måste jag bara köpa en heltäckande madrass, det blir nog så fort lönen kommer in :)


Visst ser den tom ut? Jag ska pimpa den med massor med kuddar och ett till täcke lite senare.

Och bädda är för loosers... Mannen med stort M ligger UNDER sängen.

...

Av bfalk - 19 maj 2010 16:31

  

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards