Alla inlägg den 1 juni 2010

Av bfalk - 1 juni 2010 22:00

Detta får mig att fnissa för mig själv:


Stora biffiga män med hundbajspåse över handen

Tjejer som kollar på en jätte argt, för att sedan komma fram och ge en komplimanger

 

Gubbar som stör sig jätte mycket på hur man ser ut

Killar med raggningsrepliker som "gillar du rock eller....?"

 

Tanter som står och diskuterar med busschafförer att de visst borde få åka gratis!

Stora biffiga män med små hundar (tänk chihuahua)

 

När jag får roliga sms

När Leffe GW ger järnet i Efterlyst och säger sanningen


Tjejer som inte kan gå i klackskor (när de böjer på knäna)

När min mormor svär i varje mening

 

Små barn som glor på mig som att de har sett ett monster

Barn som pekar på mina piercingar och säger: vaaa äää dääääää?

Gamlingar som pekar på mina piercingar och säger: varför har du skrot i ansiktet???

*

 

Av bfalk - 1 juni 2010 19:00

  

"i seen a lot of things

but i never seen,

i never seen a girl who is crazy as you"

  

Av bfalk - 1 juni 2010 17:46

Såhär kan det visst gå om man beställer saker på fyllen, jag skulle bara beställa ett nytt mobilsmycke för att det var någon rocker (inga namn nämnda) som gjorde sönder den i fredags.

Men man ska väll vara glad att det var BYB och inte Sven Ingvars eller nått sånt..


     

Den är skön som fan, men nu måste jag väll betala den oxå, haha!

Helmysig dag förövrigt, är just hemkommen från stan. Har varit med Jessica där, vi satt vid hamnen med ciders och snackade! Sånt som behövs ibland.

Nu måste jag nog käka, man kommer inte långt med två mackor i magen.


Puss!

Av bfalk - 1 juni 2010 14:18

Nu lämnar jag er och bloggen en stund för att åka och träffa min vän Jessica! :)

Vi ska glassa i solen, sjukt sugen på cider..

Skriver mer senare!

Puss!

     


Av bfalk - 1 juni 2010 13:00

  

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards