Alla inlägg den 5 juni 2010

Av bfalk - 5 juni 2010 21:15

Av bfalk - 5 juni 2010 20:17

Idag har det varit en bakisdag, behöver jag säga att jag inte tyckte att det var såå kul att jobba idag? Men det var ju tur att jag fick börja senare, mamma kom och hämtade mig oxå. Så det var oxå skönt. Dagen gick trots allt fort, även fast jag råkade kräkas och kände mig hjärndöd. Jag har varit jätte trött, men nu är det helt okej. Mamma köpte pizza till mig, men kunde inte äta så mycket. Det får bli imorn när jag jobbar igen!


Gårdagen var iallafall jätte trevlig, mamma gjorde jätte god mat till oss. Vi lyssnade på musik, drack och surrade. Efter 9nångång så kom Micke's kompis och skjutsade oss till hans lägenhet. Det var jätte kul att få ha egentid med brorsan :) Vi pratade och kollade på musikvideos och hade kul! Vi fick skjuts ner på krogen där jag säkert hade kul, det var mycket folk man kände där iallafall. Nångång på natten fick jag för mig att jag absolut skulle hem så jag tog en bulle och vinglade runt här hemma.


Nu har jag precis fixat sakerna jag ska ta med mig till jobbet imorn och så ska jag hoppa in i duschen och hoppa ner i en nybäddad säng tillsammans med chips och en film, tror jag ska se Oceans Eleven, det var ett tag jag såg den.

Ta't lugnt så hörs vi sötisar!

Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards