Alla inlägg den 21 juni 2010

Av bfalk - 21 juni 2010 15:33

Har hamnat i en riktig Guns'n'Roses period. Olika grupper/artister-perioder har jag ofta, tur att man lyssnar på bra musik.

Snart kommer jag få massa grejor med Guns, loveli!

Slashboken är för underbar, men den tar aldrig slut känns det som, hah. Man får mycket insikt om hur det egentligen stod till med bandet, hans åsikter och tankar. Mycket bra.


Här är en av alla av mina favvolåtar:


Har du oxå dansat med Mr. Brownstone? ;)

(Mr. Brownstone står för heroin. Sägs det.)


Av bfalk - 21 juni 2010 12:15

Usch vad jag är mätt. Ibland är det inte okej med mat, inte när man mår illa efteråt. Kanske ska börja äta salladsblad istället.

Nu är jag äntligen hemma, känns som man bor på jobbet när man jobbar dygn. Man får packa med sig allt man har, bädda sängen där, sova över. Efter jobbet skulle jag gå till piercingstudion men dom hade såklart sommartider och inte var det öppet, gick vidare till Åhléns och köpte färg till mina jeans och en tröja som jag måste färga om.

På bussen hem var det Snillen spekulerar. Om ni inte vet vad det är så jag kan förklara lite snabbt: två människor möts, som inte har så mycket i skallen och spekulerar om saker och ting. Idag möttes två av Granloholms största knäppisar (största passar verkligen en, som är smällfet), med för många skruvar lösa. Den stora mannen förklarade för den andra mannen att han var beroende av nikotin, precis som andra är beroende av ananas och banan. Så ja, så lät det ungefär. Intressant. Och inte hjälpte det att jag höjde musiken så mina tjutande öron blev värre.


Nu ska jag hjälpa morsan med tvätten sen tror jag att jag ska ut i solen och läsa lite bok! Eller se på fotboll kanske.. Portugal spelar idag, jag kommer råka dreggla sönder på tven.

Jag ska verkligen försöka att inte somna, men gick trots allt upp kl 6. INTE HUMANT. Tur att jag har halvdag imorgon, börjar inte förns 14.30 Det kallar jag lyx.


  

I förrgår fick jag en keps, en såkallad Thåström keps. Sjukt snygg, lite för stor men mamma säger att jag passar i den så jag måste väll lita på det. Fick även en gammal old shcool AIK väska, som bara såldes för hundra år sedan typ. Måste sy ihop den lite, sen så! Den är toksnygg förresten. 


Av bfalk - 21 juni 2010 07:30


"Jag kan inte begripa varför inte fler människor är bisexuella. Det skulle fördubbla deras chanser en lördagkväll."
 

Woody Allen

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards