Alla inlägg den 25 juni 2010

Av bfalk - 25 juni 2010 18:00


En vän är någon som ger dig total frihet att vara dig själv.


Jim Morrison

Av bfalk - 25 juni 2010 13:18

  

Nu har jag precis vaknat ur min dvala, var tvungen att sova några timmar efter jobbet. Jag hade grymt ont i ena höften och så var jag trött.

Även att Marcus ringde, alkoholpåverkad, klockan 6 imorse, haha! Det var väldigt underhållande, han sa att han kanske kommer till Sundsvall under gatufesten :) Skulle vara rätt najs.


Alldeles strax ska jag käka nuggets, tänkte sitta uta när det fortfarande är fint här i Norrland. Jag hoppas det är så hela dagen och kvällen, men det brukar skifta snabbt.

Idag ska jag inte göra ett skit, det är jätte tråkigt. Har inte hört nått från nån eller blivit bjuden till något eller dylikt, på ett sätt är det rätt skönt eftersom bussarna slutar gå 3 idag. Jag blir så nojjig över sånt där; hur ska man ta sig hem? Eller dit.


Jag och Staffan är ensamma hemma för morsan jobbar, så vi ska grilla och glo på fotboll. Och jag ska dricka godricka'. Brorsan ska kanske komma senare och kicka boll med mig, så det kan nog bli en bra kväll ändå!

Nej, nu ska jag sätta mig ute.

Ha en mysig midsommar mina vännor!

Puss!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards