Alla inlägg den 29 juni 2010

Av bfalk - 29 juni 2010 20:15

  

    

Av bfalk - 29 juni 2010 17:30

Bush var ett brittiskt grungeband som bildades 1991 i London och splittrades under 2002. Deras skivdebut var albumet "Sixteen Stone", som jag gillar starkt!

Bush har fått hyllningar, bland annat i USA där de var väldigt stora men även kritik för att ha låtit alldeles för mycket som Nirvana.

Eftersom jag gillar Nirvana jätte mycket så är Bush ett band som faller mig i smaken. Ett band som inte många vet vilka de är här i Europa och i Sverige, vilket är synd.


Nu har de iallafall återförenats och kommer snart med ett nytt album.

Sångaren Gavin Rossdale känner du mest igen som Gwen Stafani's man just nu, men han har även gjort gästinhopp i olika amerikanska serier och är en bra skådis faktiskt.


Diskografi:

  • Sixteen Stone (1994)
  • Razorblade Suitcase (1996)
  • Deconstructed (1997)
  • The Science of Things (1999)
  • The Golden State (2001)

  • Av bfalk - 29 juni 2010 11:45

    .. Att hon vill bli mormor!

    Ohherrejissus. Ska jag bli rädd eller ska jag försöka att föröka mig? Det är den stora frågan.

    Först måste jag hitta någon som kan göra mig på smällen..


         


    Nej, detta var en alltför skrämmande tanke. Just nu vill jag bara ha mat i min mage. Fast det är bra att skylla på att man har en unge, så man kan käka massa chips.. 

    Det räcker med barn i Sundsvall, jag väntar nog några år till! - Okej, mamma?

    Av bfalk - 29 juni 2010 10:00

    Vad fan håller ni på med där i Solna?

    Jag finner inga ord, fan vad jag är ledsen. Less. Arg. Hur ska det här gå?


      


    Två av de största profilerna har fått lämna AIK, bara sådär. De har blivit sålda till något annat lag och nu får jag aldrig mer se dom. Jag gillar Bojan, jag älskar Martin Mutumba - det är han som har jobbat och slitit, försökt att göra mål, försökt att få igång Gnaget det här usla året. Guldgossarna.

    Jag instämmer verkligen att de har pissat blod för AIK, dessa två har älskat AIK i nöd och lust, gjort allt, sagt allt, försökt, gjort mål, passat till mål, slitit i 90 minuter varje match. Gråtit, skrattat, glädjetårar, Guldyra, förluster, nedgång i placering.


    Åh. Mitt hjerta pallar inte det här.


    Presentation


    peace, love, rock'n'roll madness

    Omröstning

    Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
     Ja
     Bara vid enstaka tillfällen
     Nej

    Fråga mig

    25 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
      1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30
    <<< Juni 2010 >>>

    Sök i bloggen

    Tidigare år

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Länkar

    Besöksstatistik


    Skapa flashcards