Alla inlägg den 30 juni 2010

Av bfalk - 30 juni 2010 20:45

        

Av bfalk - 30 juni 2010 18:49

R.I.P min ensamma fisk Axel. Har var den tappraste av dom alla (de 5 andra dog inom en vecka när jag fick dom).

Jag är så snäll och låter han ligga kvar i skålen tills imorn, orkar fan inte ta bort det idag...


Nu har jag åter tillgång till dator, det var ett rejält åskväder här för nån timme sen, tven och Staffans dator dog men jag var snabb och slog av min innan. Ni vet, den kvinnliga listen ;)


Sitter med fejsmask just nu, är det såhär det känns att ha botox?


Av bfalk - 30 juni 2010 13:00

Gårdagens/dagens jobb gick bra, fick åka till birsta och då var jag (tvungen) att shoppa.. Hur många kan göra det samtidigt som de jobbar?

Jag var så glad när jag hoppade ner i sängen, äntligen skulle jag få sova. Jag väcktes, skräckslagen, av att jag drömt en mardröm. Det var precis som att det var tagen ur en scen i en skräckfilm. Var så jäkla rädd, kunde inte somna på en timme typ. Och då fortsatte jag att drömma skumma saker.

Varför drömmer man om sånt där hemskt? Dom säger ju att man bearbetar det som hänt under dagen, vad man hört, vad man sett, vilka människor man träffat. Jag kan då inte minnas att jag varit med om eller sett - det jag drömde. Usch, jag blev verkligen tagen.

Drömmen handlade om en fotbollsspelare och av en ren slump så såg jag en film om Antonio Puerta idag när jag kom hem (även han fotbollsspelare) som fick en hjärtattack under en match, sedan massa hjärtstillestånd och sen dog han. Det kändes bara.. Obehagligt.


Idag tänkte jag egentligen åka ner på stan och byta mina piercingkulor, dom har äntligen kommit in. Men jag vet inte.. Är så jäkla seg när jag jobbat dygn. Man kan lika gärna göra det imorgon!

Nu kurrar min mage, jag måste nog käka nu :)

Puss.

Av bfalk - 30 juni 2010 12:26

Igår blev det lite shopping; leggings för mina ömma höfter (kan knappt ha jeans nufötiden, så det blir sånna eller mjukisar mest hela tiden!), armband och tshirt. Köpte även ett linne, men det glömde jag knäppa kort på.

                     



Av bfalk - 30 juni 2010 11:30

Sundsvallstestet

  

  
1. Var i Sundsvall bor du? - I Granloholm, kvart från stan med buss.

2. Trivs du där? - Helt okej, har perfekta uteverandan!
3. Stan eller birsta ? - Staaan.

4. Har du ett par "Sundsvallsbyxor"? - Haha nej, dom har jag skippat.
5. Vilken färg har du?- MEN VA

6. Vilken buss åker du oftast? - 4an, till stan eller hem.
7. Brukar du vara på navet? - Varje dag, där är ju finfolket!
8. Brukar du gå på polar? - Nej det var några år sedan nu vettu.

9. Mysack? - Nej jag är 20 år.
10. Har du bott i Sundsvall hela ditt liv? - Jaaaaaa, underbaaaaart!
11. Vill du bo kvar i Sundsvall hela livet? - HAHA.
12. Bästa glasstället? - Typ i nån kiosk.

13. Bästa fikastället? - Men fika är för losers!
14. Subway eller donken? - Inget av det, eckligt!
15. Ska du på gatufesten? - Ohyes baby!
16. Selångermarknad då? - Ja jag måste ju köpa billiga strumpor.
17. Har du skolkatalogen? - Nej, sånt samlar jag inte på.
18. Vart är du på helgerna? - Hemma/jobbet/stan/krogen/på nått fränt ställe
19. Är Sundsvall en bra stad? - Den kanske blir bra när jag blir gammal och vis.
20. Fick jag med allt om Sundsvall? - Ehhh.. Du glömde fråga vilken dag det är karaoke på Dallan!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards