Alla inlägg den 1 juli 2010

Av bfalk - 1 juli 2010 20:54

Fick hem tre böcker idag, på Adlibris har dom 3 böcker för 99 kroners. Jag beställde hem genast, nu är frågan hur de ska få plats.. Har så sjukt med böcker nu.

  

Jag ska läsa Jerry Lee Lewis boken först, en amerikansk klassiker tydligen. Yes, jag älskar självbiografier!

Av bfalk - 1 juli 2010 18:16

Jag har precis satt mina fötter innanför dörren, efter att ha varit borta några timmar.

Jag åkte först ner på stan, för att byta mina piercingar. Eftersom jag är så bra så tappade jag självklart bort kulan när jag skulle sätta fast den ("men vad gööööruuuu bella???? hörde man...), tur att jag hittade den efter ett tag. Satt sedan med Martin där i studion och surrade, letade döskalle ringar och armband men fann inga roliga, sen kom jag på att jag ville ha stjärnor men det fanns inte, sen ville jag ha en klocka men den var lite dyr. Ja, stackars hans öron.

Sedan gick jag för att köpa tabletter och smärtstillande salva. Jessican hörde av sig, så då tog vi bussen till Birsta, där shoppade jag en ring och annat smått och gott. Hittade blandannat ljus och en lampa på IKEA :)


Vi surrade å vi surrade, ett tag så pratade vi om olika saker i mun på varandra.

Tur att jag inte hörde när hon sa att det var en clown på IKEA, då hade jag fått psykiska men för ett tag. Ooohhääää vad jag inte gillar clowner! Dom är ute efter en, jag känner det på mig.

Dagen utvecklades till en väldigt bra, på morgonen var jag depp men nu är jag pepp!


Nej, nu ska jag käka! Puss mina snorisar.


 

    

 

 

Av bfalk - 1 juli 2010 11:00

Har haft den här låten på huvudet heeela dagen sedan igår. Tur att den är så bra!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards