Alla inlägg den 4 juli 2010

Av bfalk - 4 juli 2010 20:02

"When I drink I drink to get drunk."

Av bfalk - 4 juli 2010 19:55

Äntligen har jag fått skivan!

Royal Republic kommer bli något stort, shit så bra dom är! Och dom måste komma till stan, annars måste jag nog avlida ett tag.

Det är är ett riktigt bra svenskt band, lyssna bara på All becuse of you och Tommy Gun, båda låtarna har jag lagt upp i bloggen. Plus i kanten att dom verkar kunna driva med sig själva och skoja, rock'n'roll ska inte vara så jävla seriöst.


  

Av bfalk - 4 juli 2010 10:21

Känner ni tjejen som gick för en jättebrandt och aslång trappa imorse....?

Jag trodde jag skulle dö, men jag klarade det! Jag ville inte gå i en jätte brandt backe med sol i ögonen (döden) så jag valde att gå en trappa så man kom upp till Norra Berget. Fytusan, jag tror hjärtat skulle hoppa ur kroppen på mig. Jag tar kål på mig själv, jag går så himla snabbt så jag vill dö när jag stannar, haha. Ja men det var ju bra att man rörde på fläsket iallafall. Men känner mig stolt över att ha gått från Södra till Norra. I tygskor.


Nu sitter jag i handduk och ska slänga på mig kläder, sen ska jag möta Jessican och glassa med henne! :)


Puss på er!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards