Alla inlägg den 6 juli 2010

Av bfalk - 6 juli 2010 18:13

.. Såg det ut igår:

 

    

   

Jessican tryckte i sig maten som en galning, som vanligt... 


  

GullJosse kom och roade oss!


  

Och hennes bror Niklas, här mäts det muskleeeer!


  

Puss eeelskliiiing!


  

Med mat och cider i magen begav vi oss mot Pipline för att lyssna på musik, först ut var pappa's band - TAROOK. Dom var riktigt bra. Pappa är den enda basisten som verkligen röjjer tror jag, haha.


  

Fine bilden på toan..


  

Sen vare dax för grabbarna gruuuuuuz!


Och idolbilder med svettpojkarna efteråt...

  

  

  


Dom andra två känner jag inte, huhu. Jo, man ska se likadan ut på varje kort har jag sagt!

Som jag skrev tidigare hade jag skit kul, ett plus i kanten för grabbarna är väll att dom får spela på Himlabadscenen på Gatufesten.


Av bfalk - 6 juli 2010 15:00

Gillar du serien True Blood? Då kommer du nog gilla böckerna, som nu även släpps på svenska!

Ni som inte kan få nog av vampyrer vet vad ni ska göra..


Död tills mörkret faller Levande död i Dallas Klubb Död


De finns att köpa på Bokus och kostar 45:-/st.



Av bfalk - 6 juli 2010 08:03

Men grisapa vad trött jag är! Kanske skulle ha tagit en cider för lite eller åkt hem tidigare, haha. Men det är straffet man får ta! Jag vill verkligen inte jobba, men vad ska man göra.

Hade skit kul kväll igår, kan återkomma med bilder och text när jag är hemma igen! :)


Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards