Alla inlägg den 7 juli 2010

Av bfalk - 7 juli 2010 18:00

Snart ska jag pallra mig ner till Gatufesten, jag får sluta tidigare vilket är väldigt skönt! Vi ska gå till Dallantältet och käka mat, och dricka nått gott. Tyvärr jobbar jag ju även imorgon, så det blir att ta det lugnt..

Det här är den första riktiga gatufestdagen, även fast det egentligen öppnade i måndags. Det är nu det strömmar hit folk och det blir en riktig fest med musik, sprit och langos i mängder.


  


Så jäkla kul att det händer nått i stan, det behövs. Nu längtar jag till torsdag, fredag och lördag, det kommer bli gryyymt! :)

Av bfalk - 7 juli 2010 10:30

Vilken match! Dock så tror jag att Tyskland kör över Spanien väldigt lätt, för dom har då inte imponerat på mig i detta VM. Och Tyskland är tokbra, så vad hindrar dom?

Jag tror det Tyskland står i final mot Holland.

Det är synd att Spanien har varit så dåliga, annars hade jag nog hållt på dom. Alla verkar tro att de ska ta guldet, men de har inte lyckats med nånting. Varför de tagit sig så långt är ett turmål i slutet av varje match.

Hejaheja Tysklaaand!


Men medans jag ser tyskarna vinna kan jag alltid spana in Ramos.. ;)

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards