Alla inlägg den 11 juli 2010

Av bfalk - 11 juli 2010 21:30

Helt tokigt nog så var alla band jag hann se grymt bra, alla körde gärnet. Är sjukt nöjd att jag gick! :)


Europe (andra gången jag ser dom, synd att man bara vill höra en låt med dom.. De är ju trots allt jätte bra!)

  


The Sounds (för tralligt för min smak, men Maja och resten av bandet röjde på, blev impad av att hon kunde hoppa och studsa i klackisar)

  

 

The Ark (andra eller tredje gången jag får se The Ark. Vad ska man säga.. Helt underbart braaa!)

  


Johnossi (fjärde gången för mig att se dessa grappar, och de var helt fantastiska denna gång oxå. Fattar inte hur de kan bara vara två och låta som ett helt band)

  


D.A.D (rockade på som fan, blev kära i gubbarna! Jag och Jessica träffade basisten i bandet senare på kvällen. Han var jätte schysst!)

     


Hoffmaestro & Chraa (PARTYYYYYYYYY, jäklar vad dom tog i, behöver jag säga att dom var bra?!)

  


Mustasch (Ralf.. Ralf.. My god)

  


Accept (hörde bara några låtar, var kanske lite mer inne att spela luftgitarr, men det lät över förväntan faktiskt. Trodde inte alls att det skulle låta bra)

 


Maskinen (jätte dåligt ljud, skit tråkigt.. Men klart man blev pepp när de körde de mest kända låtarna! Och jag är fortfarande kär i Afasi..) 

  



Av bfalk - 11 juli 2010 20:04

Ojoj, nu är det slut. Shit så fort det gick! Alldeles för fort om ni frågar mig, jag hann knappt med. Men shit så kul jag haft! :) Jag har fått vara med mina söta vänner och sett på högklassiga band, det kan inte bli mycket bättre!


Idag har jag varit trött, har jätte ont i min kropp efter att ha headbangat och stått med armarna vid staket.

Nej jag ville inte alls att det skulle ta slut.

Gårdagen var vi hos Josse, drack massa gott där sen var det stan som gällde. Såg massa bra band, träffade brorsan och innan vi åkte hem så råkade jag gå in i ett tält med skum och vatten. Haha, jag och Josse blev väldigt väldigt dyngsura. Tur att jag inte frös.


  


Jag tänkte lägga upp bilder på banden jag sett, dom andra orkar jag inte med, Staffans internet är lite segt just nu.

Nu ska jag kolla på VMfinalen, Holland - Spanien. Alla verkar tro att Spanien ska vinna.. Tror jag ska gå emot strömmen. Tur att tyskarna vann brons igår iallafall, trots att de förtjänade VMfinal (enligt min åsikt ditt növel som var tvungen att kommentera, lär dig att vi alla är olika = håller på olika lag).


Imorgon är det jobb för min del, måste börja en timme tidigare, klockan 7. Det ser jag verkligen fram emot. Eller nått..

Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards