Alla inlägg den 14 juli 2010

Av bfalk - 14 juli 2010 16:30

.. Cristiano Ronaldo blivit pappa?

Jag satte det jag nu hade i munnen - i halsen. Man blev lite chockad, hur ska han ta hand om ett barn? Men nu vet jag ju ingenting om han (förutom att han är inte är ful).

Han hade tydligen köpt mamman's tystnad och betalat massa miljoner till henne och han ska ha ensam vårdnad om barnet, detta kom han ut med på hans Facebook.



Men.. Jag kan vara extramamma, jag lovar!

Av bfalk - 14 juli 2010 14:00

Dagens fifan!

Grymt bra låt, hörde den första gången nyss :) Njuuuut!

Av bfalk - 14 juli 2010 11:18

Idag har jag äntligen känt mig lite hurtig, gick hem hela vägen från jobbet sen så in på ica och handla grejer till salladen som jag ska göra snart och nu tvättar jag. Applåååååder!

Jag hoppas jag hinner få lite sol oxå, trots alla moln på himlen. Men det är rätt skönt att solen går i moln, är så sjukt varmt annars. Men klaga ska vi inte göra, det är synd att det alltid är typ 30+ när jag jobbar men inte annars, haha!


Nu sitter jag vid Staffans dator eftersom bredbandsbolaget inte har gjort något åt vårat internet och telefon ÄN. Vet ni hur less jag är?! Jag saknar att sitta vid min dator, buhu. Medans jag sitter jag här så lyssnar jag på Bandit Rock radiokanalen :) Sjukt bra radiostation, men inte finns den i Sundsvall inte..


Jaja, nu ska jag fixa pastan till salladen sen ska jag gå och svettas lite i tvättstugan!

Puss på rooompan!   



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards