Alla inlägg den 17 juli 2010

Av bfalk - 17 juli 2010 14:15




Nu undrar ni ju självklart vad som händer i bellas liv - life of bellman. Jag jobbar som en idiot, jag har nog inte många dagar lediga eftersom jag dessutom jobbar övertid den här månaden. På dom få lediga dagarna (hitills) har jag bara njutit av solen, innan jag ska upp och jobba igen nästa morgon. Ikväll så blir det grilling, ska för första gången käka grillade räkor och fisk :) Senare så startar Allsvenskan igen, efter uppehållet för VM. AIK möter Malmö på Råsunda.. Måste jag säga att jag är nervös? Hmm.. Nu får jag se det nya laget oxå. Nej, måste försöka hålla nerverna i styr.

Jag har varit jätte hurtig och gått till och från jobbet dom senaste gångerna, jag vill dö men blir så där lagomt nöjd när jag klarar av det.


Idag ville mamma att jag skulle hänga med ner på stan och kolla på muskler, de hade tydligen världens starkaste man tävlingar på stan. Inte för att jag har något emot att kolla på halvnakna muskliga män, men det är lixom sällskapet. Jag vet inte alls. Jag vill ha en egen lägenhet.

Nu sitter jag inne, en paus från solandet. Det kanske behövs? Snart ser jag väll ut som en kolbit. Jag lyssnar på Johnossi och försöker koppla av, det bränns lite på ryggen.


Nu jobbar jag ett pass imorgon samt tis,ons, tors, sen är jag ledig heeeeela helgen. Underbart, boka gärna upp mig. Jag skriver in er i min svarta lilla bok u know..

Och mer än så här händer det inte i mitt liv, STÅ RAKT UPP OCH NER som min mor kallar mitt liv. Snart.. Snart.. Snart blir jag rockstjärna. Vänta ba lite.

Nu ska jag släpa ut min rooompa och steka lite till (ni vet som dom gör på sture. Fan jag har ingen champagne att spruta).


Puss.


  

Av bfalk - 17 juli 2010 10:30

     

   

   

    

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards