Alla inlägg den 19 juli 2010

Av bfalk - 19 juli 2010 17:30

Visst är det konstigt att man redan tänker på födelsedagen? Jag fyller ju inte år förns i september.
Som vanligt vill jag att det ska vara stort, pampigt, ja allt! Men det blir svårt att toppa 20årsdagen.

Vad jag vet än så länge så ska jag firas några dagar innan, för min gudfar Matte ska spela med sitt band på lördag (jag fyller år på tisdag veckan efter). Jag träffade honom idag och då sa han att dom ska fira mig där, så jag lär ta med mig ett gäng dit, festa lite innan och se hur det blir helt enkelt. Sen tror jag banne mig att det ska bli någon slags fest helgen efter, jag fyller ju bara 21 år en gång i livet ;)

Ni kan redan börja fixa med presenter ni vet; JD, Dregen, AIKsånger..


  

Jag och godfather på min 20årsdag :)


Av bfalk - 19 juli 2010 12:30

Jag är trött, men vill helst inte slockna. Om jag gör det så kommer jag vara helt seg i skallen och så ska jag ju upp imorn, jag kommer alltså inte somna på kvällen. Det är bara att härda alltså!
Jag råkade vara uppe ganska länge igårkväll på jobbet, Ondskan gick ju så jag var tvungen att se den, jag tycker den är så grymt bra! Måste jag säga att jag är fruktansvärt less på att jobba nu.... AAAHHHHH. Må dagarna gå fort så helgen är här igen.
En promenad hem imorse, upp för djävulsbacken (vissa kallar den Stadsbacken men det är helt fel), jag blev jätte chockad att jag inte var döende när jag kom upp. Jag hörde en våg med applåder när jag kom upp. Jag har så fruktansvärt ont i fötterna, men jag går ändå. Nu har jag satt igång och jag vill verkligen röra på mig, trots massa problem i skitkroppen. Jag kanske är en sån där som gillar att göra illa mig själv....? Lederna sväller upp och mina fötter skriker i mina skor, men det blir väll ännu värre om jag bara sitter stilla. Promenaden hem så lyssnade jag på musik, vilket nog märktes alldeles för väl. Jag kom på mig själv sjunga på Backyard Babies låtar.. Det lät nog fruktansvääääärt bra..
Nu sitter jag nyäten och lyssnar på The Black Keys, bra musik! :)
Snart, eller nångång, ska jag börja städa mitt rum. En blomma råkade krascha där inne och så ser det som vanligt ut som en jordbävning där inne.
Ikväll ska jag ligga i min underbara säng och kolla på The Big Bang Theory, äntligen, har haft abstinens efter det.
Puss!
(idag är bloggplatsen gay och texten blir mongo, just so u know)

Av bfalk - 19 juli 2010 11:36

  

 Vi två, hejdå
Fuck off, du dog
Men inga tårar når min kind
Den rådjursblicken är så gjord, är så gjord


Oss bar ett kors som blev för stort
Visst du kan gråta om du vill
Men jag har synat dina kort

Åh, det är snart vår snart lättar molnen som du målat på himlen min
Och du får ingen tår, ingenting

För din mamma
Borde lärt dig lite granna
Säg till din mammama
Att vi inte är tillsammans

Hälsa från ditt ex - Låt mig bli ditt ex


Ditt ess i ärmen var en flod
Och inga tårar på min kind
Tack hej, fuck dig
Jag har fått nog, har fått nog

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards