Alla inlägg den 20 juli 2010

Av bfalk - 20 juli 2010 21:45

Jag har fått nån dille på böcker, nu får det inte plats mer i min byrålåda..


* John - Skriven av hans fru Cynthia Lennon. Deras år tillsammans och åren efter hans död. Hon berättar hur hon kände, om framgångarna för John, kärleken, smärtan. Varför de höll ihop och varför de gick skilda vägar.


* Våran lilla hemlighet - När Toni var sex år gammal började hennes pappa att förgripa sig på henne, 14 år gammal blir hon gravid med hennes pappas barn. Och hennes mamma förbjuder henne att prata om det.


* Hinsehäxan - Lillemor har tillbringat över 25 år av sitt liv i svenska fängelser. I 40 år har hon använt amfetamin. Hon berättar om sin uppväxt, prostitution, droger, oskyldiga och skyldiga brott.


Av bfalk - 20 juli 2010 20:10

Hejhejhallååå! Nu sitter jag i sängen, nyduschad och mysig. Innan duschen så fixade jag en matlåda och surrade i telefon skitlänge, den har gått varm idag (japp, poppis vettuuuu!).

Jobbade med min kära mor idag, det var väldigt dött på jobbet. Jag fick dra kvart i fem typ, det var skönt. Då gick jag till brorsan och hängde där, kollade på videoklipp, lyssnade på musik och åt för första gången Jack Daniels choklad, shit så gott det var! Det ska jag lätt köpa när jag kommer till Stockholm :)

Jag har varit med brorsan två dagar i rad nu, igår så var jag med honom på kvällen. Hjälpte honom panta tusenmiljoner flaskor, handlade lite, åkte till Josse en sväng.

Han är bra han, min brorsa.

  


Jag har nog inte mycket mer att berätta. Jag har jätte ont i mina tänder/käkar. Jag vill nästan ta livet av mig, men jag ska allt käka lite daimtårta ändå! Sen blir det sängen, jag har varit så sjukt trött idag.

Puss.


Av bfalk - 20 juli 2010 12:45

 


" Jag mår bara dåligt när jag lägger av med droger."


" Det enda jag behöver är tio fingrar, en femsträngad gitarr och ett skithål."


" Det kvittar vilken sida jag väljer, jag får ändå skulden."


" Jag har aldrig haft problem med droger. Jag har haft problem med polisen."


" Jag trodde aldrig att jag var förlorad, men det var jag förmodligen."

 

Keith Richards


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards