Alla inlägg den 24 juli 2010

Av bfalk - 24 juli 2010 14:30

Efter middagen och matchen så ska jag nog dricka lite sprit.. Som sagt så var det längesen min kropp fick alkohol i sig, nu är det dax! Och det blir alltid vingligast med brorsan, så nu jäklar!

Jag packar med mig vin, cider och jäger.. Så syns vi imorn.


  

Av bfalk - 24 juli 2010 12:15

Snart ska jag hoppa in i duschen sen ska jag fixa mig, något jag inte gjort på flera veckor.. Jag har mest gått osminkad och luktat illa.

Sen ska jag åka ner till stan, köpa lite smink sen ska jag träffa brorsan och Lena (brud från sthlm) för vi ska kolla på Malmö - AIK. Jag hoppas att turen är med oss denna gång oxå och att de spelar lika bra som förra gången de mötte Malmö, totalt utspelade och så vann ju AIK med 2-0. Kom igen Gnaget!

Vi ska även käka där, Micke surrade om att vi skulle fixa egen mat (=jag får stå och fixa) men det tackade jag bestämt nej till. Hoppas det finns något gott där bara.

Jag har ingen aning om vad som händer ikväll, om det inte händer något speciellt tar jag mig en kvällspromenad när jag kommer hem.


Det där med att försöka vända på dygnet igen så jag inte är död på måndag går inte alls bra.. Fanå.

Nej nu ska jag nog börja fixa mig. Hur var det man sminkade sig nu igen...?


  

me&brother 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards